Tommas Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Her! Er ny her Jeg fikk med en venn til å spille WoW. Vi har tenkt å levle fra 1 til 60 sammen på relativt kort tid. Spørsmålet er hvilke klasser passer best sammen? Har hørt at priest og mage passer godt. Samle sammen masse mobs og ta AoE mens priesten healer. Hva med to mager? Er det andre klasser som egner seg godt sammen?
brillan Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det er veldig mange klasser som passer godt sammen Shadowpriest og warlock Shaman og warrior/rogue Paladin og warrior/rogue Mage og priest Vil si at Paladin/shaman + melee class er best til pve/levling, mens 2shadow priest er best til pvp
Gnimmels Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Priest og mage funker rimelig fett det:D har prøvd det selv, og det går ganske fort oppover. Mage og mage funker sikker veldig bra det og. Bakdelen med to castere er at dere roller på samme gear... Sikkert mye annet som går bra og. Hvis dere skal spille sammen hele tida går det nok ganske fort samme hvilke klasser dere tar. Hvis dere velger Priest og warrior trenger dere bare randoms til instancer da... veldig kjekt! Da slipper dere kjedelig ventetid der:D
Tommas Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Takker så mye for raske svar! Vi velger nok en pvp server så det blir litt mer spenning. To shadowpriests virker litt kjekt også. Går vel kanskje bare litt treigt i starten. Men vi får se hva vi tar.
pretensiøselns Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Paladin/Shaman kan vel bli morsomt det..
StarGazer Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Druid og warrior er en av de aller beste komboene. Om du har litt skills kan dere ta det meste da! Bare sjekk Wheeliecool og Champ! http://video.google.com/videoplay?docid=31...ecool+and+champ
Mendel Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Um, var det en troll hunter der som drev å skjøt på sine egne? Han var liksom rød for champ :/
Sindrelol Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg og en priest AoE-grinda oss fra level 49-60. Det gikk kjempe fort, det droppa også 2 epix på veien ^^. Ellers tror jeg at warrior og priest er kjempe bra sammen.
Amon Amarth Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Um, var det en troll hunter der som drev å skjøt på sine egne?Han var liksom rød for champ :/ 7220985[/snapback] Mind controll, perhaps...?
PSV Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Um, var det en troll hunter der som drev å skjøt på sine egne?Han var liksom rød for champ :/ 7220985[/snapback] Mind controll, perhaps...? 7221259[/snapback] Dwarf Hunter med Orb of Deception.
Sink Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 shadowpriest og warrior funker fint til levling(har en med plate, og VE som healer litt )
Rosh Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 (endret) Druid og warrior er en av de aller beste komboene. Om du har litt skills kan dere ta det meste da! Bare sjekk Wheeliecool og Champ! http://video.google.com/videoplay?docid=31...ecool+and+champ det der var en skitfilm av største klasse Endret 5. november 2006 av Rosh
neoman Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 mage og mage.. rogue og rogue warrior og priest-shaman-druid-paladin dette funker godt. jeg mener og duo 2 mager er dne beste kombinasjon kan pulle ville antale med mob. er dere forsiktige nok og har god tenknikk trenger der knapt healing kan fort pulle 20-30 mobs på gode omeråeder og komme helskninnet ut av det uten den fjerneste for for problemer. arms warrior og healing klasser er også bra. funker fett og pulle 4-5 stk og gå berserk med whirlwwind cleave osv.
Dwagon Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Druid og warrior er en av de aller beste komboene. Om du har litt skills kan dere ta det meste da! Bare sjekk Wheeliecool og Champ! http://video.google.com/videoplay?docid=31...ecool+and+champ det der var en skitfilm av største klasse 7223760[/snapback] Helt enig med rosh, makan til søppel Minte meg veldig om den pvp filmen i "world of roguecraft 1?"
StarGazer Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kanskje filming ikke var den beste, men innholdet viser ekte pvp. Ikke superbuffa pve lootwhores!
Wyldelife Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...rld+of+warcraft eid video
shizz kebab Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Mage og priest fungerer veldig bra sammen. 2 rogues kan også være dødelige. Dobbel stunlock og syk dps. (snakker vel mest pvp da)
Coaxmetal Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Rogue og druid. Var den komboen jeg og brodern kjørte da vi var aktive for en stund siden. Har seriøst aldri hatt det så artig som levlene 30-45 da vi kjørte stv, som var full av horde (vi var allies). I og med at begge har stealth, og helt ekstreme egenskaper når det kommer til å angripe/stikke av akkurat når det passer oss. Så desidert morsomt kombo. Hvis du går for levling raskest er tipset kanskje prest og mage, som det har blitt nevnt før her. Men aoe-grinding blir usaklig boring etter en par dager, så jeg tør påstå det kun er for spesielt interesserte.. Warrior/priest er også en gunstig kombo. Når du har disse klassene er det jo null stress å skaffe gruppe.
AvIOn Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Jeg tror dere skal fokusere mere på hvilken klasse dere har lyst å være når dere blir lvl 60 (eller 70). Det er DER spillet begynner føler jeg i allefall. Finn en klasse som dere liker å spille. Selv måtte jeg prøve 5 klasser før jeg endte opp med Rogue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå