Gå til innhold

Beste duo klasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her! Er ny her :)

Jeg fikk med en venn til å spille WoW. Vi har tenkt å levle fra 1 til 60 sammen på relativt kort tid. Spørsmålet er hvilke klasser passer best sammen?

Har hørt at priest og mage passer godt. Samle sammen masse mobs og ta AoE mens priesten healer.

Hva med to mager? Er det andre klasser som egner seg godt sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig mange klasser som passer godt sammen

Shadowpriest og warlock

Shaman og warrior/rogue

Paladin og warrior/rogue

Mage og priest

Vil si at Paladin/shaman + melee class er best til pve/levling, mens 2shadow priest er best til pvp

Skrevet

Priest og mage funker rimelig fett det:D har prøvd det selv, og det går ganske fort oppover. Mage og mage funker sikker veldig bra det og. Bakdelen med to castere er at dere roller på samme gear...:p Sikkert mye annet som går bra og. Hvis dere skal spille sammen hele tida går det nok ganske fort samme hvilke klasser dere tar.

Hvis dere velger Priest og warrior trenger dere bare randoms til instancer da... veldig kjekt! Da slipper dere kjedelig ventetid der:D

Skrevet

Takker så mye for raske svar!

Vi velger nok en pvp server så det blir litt mer spenning.

To shadowpriests virker litt kjekt også. Går vel kanskje bare litt treigt i starten. Men vi får se hva vi tar.

Skrevet

Jeg og en priest AoE-grinda oss fra level 49-60. Det gikk kjempe fort, det droppa også 2 epix på veien ^^.

Ellers tror jeg at warrior og priest er kjempe bra sammen.

Skrevet
Um, var det en troll hunter der som drev å skjøt på sine egne?

Han var liksom rød for champ :/

7220985[/snapback]

Mind controll, perhaps...?

7221259[/snapback]

Dwarf Hunter med Orb of Deception.

Skrevet

mage og mage..

rogue og rogue

warrior og priest-shaman-druid-paladin

dette funker godt.

jeg mener og duo 2 mager er dne beste kombinasjon kan pulle ville antale med mob. er dere forsiktige nok og har god tenknikk trenger der knapt healing kan fort pulle 20-30 mobs på gode omeråeder og komme helskninnet ut av det uten den fjerneste for for problemer.

arms warrior og healing klasser er også bra. funker fett og pulle 4-5 stk og gå berserk med whirlwwind cleave osv.

Skrevet

Rogue og druid. Var den komboen jeg og brodern kjørte da vi var aktive for en stund siden.

Har seriøst aldri hatt det så artig som levlene 30-45 da vi kjørte stv, som var full av horde (vi var allies). I og med at begge har stealth, og helt ekstreme egenskaper når det kommer til å angripe/stikke av akkurat når det passer oss. Så desidert morsomt kombo.

Hvis du går for levling raskest er tipset kanskje prest og mage, som det har blitt nevnt før her. Men aoe-grinding blir usaklig boring etter en par dager, så jeg tør påstå det kun er for spesielt interesserte..

Warrior/priest er også en gunstig kombo. Når du har disse klassene er det jo null stress å skaffe gruppe.

Skrevet

Jeg tror dere skal fokusere mere på hvilken klasse dere har lyst å være når dere blir lvl 60 (eller 70). Det er DER spillet begynner føler jeg i allefall. Finn en klasse som dere liker å spille. Selv måtte jeg prøve 5 klasser før jeg endte opp med Rogue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...