Mala Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Og PS3 sin kontroller blir meget lett også Så da går det jo hånd i hånd sånn sett
psike Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 sukk. Hvorfor ikke vanlig dvd-cover med en slags fargekode for å påpeke at det er et annet format, slik som PC-spillene (ofte) har? jeg kan ha pc-spill og dvder i samme hylle og fint se forskjellen. Og da varierer det i CD og DVD-format
fox Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor klager dere?!? diskett, cd og dvd har ikke samme cover(format).. Alle tre har forskjellige, og blu-ray er den nye generasjon.. Så hvorfor ikke ny cover?
Ghaundan Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 HD-DVD og Blueray er den nye generasjonen mener du vel? Og hvorfor? Folk idag har hyller som passer til enten cd'er eller dvd'er, ikke en bastard størrelse midt imellom
fox Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Hvorfor fikk vi dvd format når vi kunne bruke cd sin da dvd kom ut?
psike Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) muligens fordi filmer krever mer synlig informasjon (cover, spilletid, formater, ekstrating) enn det cd'ne gjør? uansett så synes jeg det er idiotisk at ingen kan beholde et coverformat. om det nå er cd, dvd, blueray eller vhs.. Hyller, cdstativ, dvdstativ og skuffer må lide pga dette. edit: Le leif Endret 6. november 2006 av psike
nacho Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 (endret) Antagelig fordi DVD coverene har samme høyde/er lavere enn en videokasett, og derfor passer fint inn i hyllene sammen med videoene. Endret 6. november 2006 av nacho
fox Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 psike synes at det er greit jeg nacho hvorfor ikke like bredde og?
nacho Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Altså, jeg har egentlig ikke peiling jeg, er bare mine egne tanker Men jeg regner med det er en blanding av økonomi i forhold til mengden plast man bruker + det at man må ha en viss plass til å skrive om produktet bakpå coveret, innleggshefter osv. I tillegg er det vel viktig at et format ikke overskrider størrelsen på det forrige formatet slik at noen kan ende opp med å måtte kjøpe nye møbler.
Ghaundan Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Vel, for å forklare min motstand til mindre cover. Spill inneholder en manual. Og selv elsker jeg store manualer med dype forklaringer, til og med storyline deler og det som er. Mye av det har blitt erstattet med patetiske små ark som såvidt greier å dekke alle kontrollene osv i spillet. Spill på CD kom oftes i en stor papp-ekse men det tok selvfølgelig litt for mye plass etterhvert. Vil ha manualer som i de gode gamle spilla som warcraft og X-COM Apocolypse!
-Mr.T- Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 synes ps3 koveret eide! alltid spennende met nytt design! 7225730[/snapback] Hehe, ja. For her er det snakk om ny design Jeg har en idé, vi tar et vanlig DVD cover og gjør det mer kvadratisk! Også bruker vi gjennomsiktig plastikk! Men altså, det er jo det som er inni coveret som er viktig her, selv om det coveret der ser litt "billigsalg" ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå