Gå til innhold

Erfaringer med PCI/E converter?


Jonah Hex

Anbefalte innlegg

Jeg har anskaffet squaden en ny server som vi hadde tenkt å sette opp for hosting av matcher i spillet vårt; Delta Force:Black Hawk Down.

Serveren er en HP ML150 G3 med bra speccs (jeg nevner ikke dem her fordi folk kommer til å mase om overkill på et så gammelt spill....)

Problemet mitt er at selv om jeg bare skal hoste en server, så gjør spillet en sjekk under oppstart om grafikkortet holder mål. Siden kortet er et Matrox G200e, feiler det så det holder.... Siden jeg har sjekket i alle bauger og kanter, og det virker som om det ikke lar seg gjøre å sette inn et nytt grafikkort så sjekker jeg her om det er noen som kjenner til software som klarer å emulere det spillet trenger. Jeg har testet 3d Analyzer (Tommti Systems) uten hell......

 

Har oppdatert topic title til å stemme med ny informasjon:

Serveren har PCI Express x4 og x8 slotter. Har funnet dette produktet på nettet: http://store.orbitmicro.com/commerce/catal...roduct_id=21199

Dette skal etter sigende endre grensesnittet slik at jeg får inn et Radeon X1300 kort i kassa.

Noen som har erfaringer med noe sånt? Og enda mere spennende - finnes det andre leverandører (Euro/Norske) av et slikt produkt?

Endret av Jonah Hex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...