Gå til innhold

Når kommer støtte for dx10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Driver og skal kjøpe meg PC, for at jeg skal kunne spille Microsoft Fly Simulator X og andre litt tunge spill. Men... er det dumt å gjøre det nå, siden dx10 er rett rundt hjørnet?

Når kan det ventes at man får kjøpt spill-PC'er med skjermkort som støtter det?

:ohmy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

Nvidia sitt DX10 kort kommer om få uker... men man må kanskje ha Vista også? det kommer jo ikke før i starten av 2007, hvis du vill gå den lovlige veien.

Skrevet

OK... skjønner! Takk for svar! Hva koster Vista egentlig? Jeg er som dere skjønner supergrønn på dette. Er Vista det nye operativsystemet til Microsoft?

:ermm:

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

ja.. koster sikkert rundt 1000-1500kr for vista ?

Skrevet
ja.. koster sikkert rundt 1000-1500kr for vista ?

7220022[/snapback]

Minst. XP Pro koster jo noe av det samme, skulle ikke forundre meg om Vista ble enda dyrere. ;)

Skrevet
Nei vista blir ikke enda dyrere og skal du ha "vanlig" vista så koster det ikke mer enn 1k-1.5k =)

7242842[/snapback]

Fett. :)

Kjenner jeg gleder meg litt alt. Hehe... Men jeg skal jo så klart ikke ha "vanlig" Vista, må ha det mest hardcore de har å by på. :D

Skrevet

Kan noen ringe en djevel utdriver? Jeg er faktisk frista til å investere i Vista når jeg skal bygge meg ny maskin til neste år. Kan ikke være meg selv. Has to be this little devil -> :devil:

Skrevet
OK... skjønner! Takk for svar! Hva koster Vista egentlig? Jeg er som dere skjønner supergrønn på dette. Er Vista det nye operativsystemet til Microsoft?

:ermm:

7218709[/snapback]

Er det lurt av deg å gå ut å kjøpe et grafikkort til 4000,- når du ikke engang vet at Vista er det nye operativsystemet fra Microsoft? :roll:

Skrevet
Kan noen ringe en djevel utdriver? Jeg er faktisk frista til å investere i Vista når jeg skal bygge meg ny maskin til neste år. Kan ikke være meg selv. Has to be this little devil ->  :devil:

7267522[/snapback]

Hehe, samme her. Du "må" liksom ha Vista for å få DX10.. det kan bli dyrt.

Trodde jeg leste om et slags abonnement på Vista, men mulig MS forkastet ideen.

Ny PC + Vista (ultimate) = Blakk som f.

Tror jeg trenger en eksorsist jeg også.

Skrevet

6 lapper for et 8800gtx kort...da er det artig å gå for en sli løsning. Jo,ny pc og et slikt et kort + vista vil svi godt. Men er ultimate versjonen av vista strengt tatt nødvendig? :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

vell HOme Permium. er omtrent lik som ultimate.. bare den mangler noen sikkerhets features. ogen hardware identifikasjons sak...

like greit og gå for ultimate da man har alt.. hvis man plutselig trenger den saken så har man det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...