Gå til innhold

Økt exp / level på BC Beta.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart det vil ta tid. Når de gir ut en expansion så er det jo meningen at du skal få god tid til å spille. Tror ikke spillere flest skjønner denne klagingen overhodet... å være på max level er ikke noe mål i seg selv for de fleste, veien og spillingen er målet... om det skulle gå veldig fort fra 60 til 70, ville jo spillere flest føle seg snytt...

Lenke til kommentar

Du har jo til januar da :)

 

Prøver å ikke tenke på at charen blir sletta.

 

Storkoser meg med warriorn min atm, 7k hp unbuffed i dps gear og 9k i tank gear ftw! :D

 

Btw nytt kult attack graphic, når du høyreklikker på noen starter bobla rundt dem stor så blirden liten på 1 sekund, ser råfett ut.

Lenke til kommentar

Hvordan er lewtet utenfor instancene? :p

 

Og fungerer det med slike pickup groups eller hva det kalles i instancene 60-65? Dersom det i hele tatt er noen instancer i den lvlgruppa.

 

Og hvordan er honorsystemet nå? Er det som å få gull per kill som man har helt til man bruker det på en item? Har dere noe forhold til hvor lang tid/mange kills det vil ta å få noe bra med dette systemet?

 

Spør fordi jeg nesten, faktisk, kanskje har litt lyst til å prøve WoW igjen når expansionen kommer. :p

 

Edit: Er sikkert en tråd hvor slikt diskuteres, men det får så være.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Du får honour av å drepe folk, du kjøper items med disse "ptsa"

 

Fra 60>65 er det Ramparts, Blood furnace, Slave pens, Underbog og Mana-tombs.

 

Kanskje du kan gjøre noen andre i level 65. (Mana-tombs og Underbog er _IKKE_ pickup friendly :p, men resten er)

 

Har ingen presise data hvor mye du trenger.

På level 65 quests du kan gjøre outside før du naxx loot :) (disse krever nok 3+ folk pga elite)

 

Alt under t3 blir bytta ut innen level 65. (Fant personlig et par grønne plate pants i level 59 som gir meg 32 sta, 27 agi og 27str disse fant jeg ved å grinde lvl 61 mobs :p)

 

Blizzzard har sagt at de har økt xp raten, men pga den siste 300k+ mer xp per level tviler jeg på at de downer, de driver nok å justern nå.

 

(spilt maks 3-5 timer i hverdager og 10+ i helger, og greide meg nesten til 66 på 7 dager)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Den er sjuk nå.

 

Økte med 300k per level i dagens patch (850k 65>66, 950k 67-68 osv)

 

 

Plagsomt :p

7215666[/snapback]

 

Det er jo sykt. Så for å komme seg fra 60 - 70 trenger man over 5 000 000xp eller? Det blir mye slakt av hva du måtte komme over :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...