Gå til innhold

alt om Kreatin Hvem? Når?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, enig. Har gått på Kreatin Monohydrat lenge nå, og det virker bra. Jeg har nå for første gang bestilt Superkreatinet X-CE-ME, det må nesten bare prøves ut  :dribble:

7505193[/snapback]

Si ifra når du har testet det a :thumbup: Jeg har igjen en runde med monohydrat som jeg skal ta og så skal jeg kjøpe noe annet. Jeg skal prøve å drikke mye vann nestegang...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er man fast kunde hos proteinfabrikken, kan man få kreatinet ennå billigere med et VIP Gold kort (25% rabatt)

 

Kortet koster bare 399 og varer på ubegrenset tid. Eks på priser etter man har kjøpt kortet:

 

Super Omega 3 - 6 - 9: Webpris 139,- pr boks

Med VIP Kortet: 104,25,- pr boks

 

Whey Tech 3000g: Webpris 699,- pr bøtte

Med VIP Kortet: 524,25,- pr bøtte (174,75 kroner spart hver gang man handler)

 

X-CE-ME Superkreatinet: Webpris 399,- pr boks

Med VIP Kortet: 299,25,-

 

Nå har ikke jeg dette 25% vip kortet, men jeg har et vip kort med 10% rabatt som jeg fikk gratis av dem pga. jeg har vært så god kunde. Man sparer utrolig mye penger hvis man er fast kunde. Jeg kommer til å kjøpe et sånn 25% rabatt kort, noen andre som skal? :hmm:

 

Btw, jeg har prøvd X-CE-ME kreatinet og kreatin monohydrat, begge virker bra på meg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva er kreatin

Enkelt sagt et naturlig stoff du får igjennom kjøtt, tyttebær mv. som binder vann og ved visse perioder øker litt utholdenhet. Kreatin har en svært kjent placeboeffekt.

 

hvor masse

Dette varierer fra boks til boks, år til år. Best å sjekke anbefalinger på treningsforum.no

 

 

når på dagen

Samme som over

 

hvem bruker det

Desverre alt for mange tenåringer som tror dette er en vidunderkur. Fakta er du får i 9 av 10 tilfeller mer ut av å konsentrere på teknikk (f.eks gå ned i vekt en periode), spise bedre og sove mer. De som faktisk har bruk for det er erfarne utøver som må presse ut det siste lille av musklene som er fintrente med god teknikk.

 

Ikke ta kreatin?

Hvis du ikke har trent 1-2 år, har et meget bra kosthold (tilstrekkelig sammensetning av proteiner, fett og karbohydrater) og sover nok er det mindre effektivt å bruke kreatin, og etter min mening bortkastning av penger.

 

Ta kreatin?

Hvis du vil sløse med penger. Bruk heller pengene på en proteinbøtte eller carbofuel (maltodexin)

Lenke til kommentar

mye bra sagt over her, men er ikke 100% enig i alt. kreatin fungerer bra dersom du er i et program og har stagnert. da KAN kreatin hjelpe deg til å komme over den lille kneika som gjør at du har stagnert. dette forutsetter selvfølgelig at du trener hardt og målbevisst, og ikke bare er en "søndagsmosjonist" som trener for samvittighetens skyld. som nevnt over, gjør det ikke stort annet enn å gjøre at ATP-lagrene i muskulaturen din holder mer vann, derav økende utholdenhet og styrke. det er ofte vanlig å "legge" på seg 3-5kg etter noen uker på kreatin som følge at kroppen din tar opp mer vann og du får en "stinnere" look.

 

uansett, for dere som bruker kreatin fornuftig, kan jeg anbefale denne: http://www.norkost.no/product_info.php?cPa...products_id=471

Endret av Marius_r
Lenke til kommentar
Er man fast kunde hos proteinfabrikken, kan man få kreatinet ennå billigere med et VIP Gold kort (25% rabatt)

 

Kortet koster bare 399 og varer på ubegrenset tid.

7758129[/snapback]

 

Har et 10% VIP kort fra før, men med 25% kan du jo spare massevis av penger.

 

Takk for tipset :D

7855188[/snapback]

Jepp, man kan faktisk dét. Og dette er jo heller ikke noe lureri, det høres nesten for godt ut til å være sant. Jeg skal bestille det idag eller i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...