Gå til innhold

Hvis du var Gud


Anbefalte innlegg

Jeg ville sendt noen snille aliens for å hilse på...

 

Og hvis menneskeheten ikke da hadde skjerpet seg, lagt alle unødvendige konflikter bak seg osv., så hadde jeg sendt noen slemme aliens for å gjøre kort prosess. (Skal man først utslette menneskene, hvorfor ikke gjøre det med litt stil).

 

Så skulle jeg spilt Spore og hentet inspirasjon til det neste skaperverket eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er den kristne guden det er snakk om, I suppose? Isåfall ville jeg ha forkastet den religion jeg hadde vært gud over, og enten lagd en ny en som ikke er så sykt pågående og hjernevaskende som kristendommen, eller bare slappet av og gjort diverse ting som å fly rundt omkring og ha det gøy.

7224975[/snapback]

 

Hvorfor er den hjernevaskende?

Lenke til kommentar

Jeg ville nok gjort mye rart, men dette er en liste over ting jeg kommer på i farten:

- Vist at "Gud gir, og Gud tar"

- Spilt StarCraft -- på ordentlig

- Utslettet navlelo, oliven på pizza og dubbing

- Skapt "A galaxy far, far away"

- Gjort verden til et Bedre Sted uten krig og fred og religion og sånt

- Gjenopplivet Douglas Adams og satt ham i produksjon

- "The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist."

- Gjort "et par" endringer når det gjelder programvare, lukket kildekode, musikk, video, kopisperrer og andre teite ting.

- Henrettet alle som sier "Jeg har ikke noe å skjule, så det er greit for meg"

- Hindret folk i å starte førjulen før 1. desember, og gjeninnført det som en høytid basert på at "solen snur".

- Misbrukt det på det groveste, først og fremst mtp. "practical jokes" på venner

 

Osv...

Lenke til kommentar
Og jeg ville gjort det slik at jeg kunne gaa blandt resten av menneskeheten.

 

Hvorfor ville du gjort noe sånt? Hvis du alikevel kan se hva menneskeheten gjør ovenfra også ville du valgt å gå blandt mennesker..Doesn't make any sense dude.hehe

7227624[/snapback]

Istedenfor å observere hva alle andre opplever kan man oppleve det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...