Gå til innhold

Kabinett valg!


Anbefalte innlegg

Står for tiden oven for valget - Nytt kabinett. Har surfet litt rundt på Microplex og falt øyeblikkelig for utvalget av "Colourcases" - Men er disse kabinettene noe serlig bra. De fleste kammeratene mine har Chieftech tower, og er svert fornøyd med de.

 

Pro Magic?

Prism Blue?

Elle Serien?

 

Passer de snexy sunbeam viftene i de ?

 

Takk for alle svar !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et colorcase kabinett* og har ingenting å utsette på kvaliteten. dekslet virker ikke "tynnere" som enkelte har påstått, og det fremstår heller ikke som "billig".

 

Tverimot virket det godt gjennomtenkt, særlig med tanke på at det jeg har, er et micro-atx kabinett som ofte er knotete å montere en maskin i.

 

Dekslet løsnet med en skrue som løsnes med håndmakt, og innvendig kan jeg "brette ut" kabinettet for å fullstendig komme til hk og hdd. Ingen prob.

 

Det er lite/ingenting av viberasjoner/resonans i kabinettet.

 

Jeg har montert pc i mye rart, og disse kabinettene er ingenting å frykte. Kjøp det du liker!

 

*(http://www.colorcase.se/datorlada.php?d_id=67)

 

[ Denne Melding var redigert av: dreas på 2002-11-11 11:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 11:20, skrev XeLix:

Chieftech tower er noe som nesten alle har.


 

Det for slags lame-ass argument da?

 

Kanskje en grunn til at så mange har det? :razz:

 

Chieftec Dragon er et bra kabinett det, enten du velger Server eller Midi versjonen. Den har dør, geniale måter å feste CD-Rom og sånt på. I tillegg så er det veldig oversiktelig og lett å bygge i. For ikke å snakke om alle modde mulighetene da. :smile:

 

Men det hele er en smaks sak. Noen liker hvordan Dragon kabinettene ser ut, mens andre syns det er det råeste i verden. Selv syns jeg at designet er verken det flotteste eller det styggeste.

 

Skal du derimot ha Chieftec så burde du vurdere Chieftec Dragon Midi Sølv, Alu.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 11:55, skrev Cappo:

Quote:


Den 2002-11-11 11:20, skrev XeLix:

Chieftech tower er noe som nesten alle har.


 

Det for slags lame-ass argument da?

 

Kanskje en grunn til at så mange har det? :razz:

 

Chieftec Dragon er et bra kabinett det, enten du velger Server eller Midi versjonen. Den har dør, geniale måter å feste CD-Rom og sånt på. I tillegg så er det veldig oversiktelig og lett å bygge i. For ikke å snakke om alle modde mulighetene da. :smile:

 

Men det hele er en smaks sak. Noen liker hvordan Dragon kabinettene ser ut, mens andre syns det er det råeste i verden. Selv syns jeg at designet er verken det flotteste eller det styggeste.

 

Skal du derimot ha Chieftec så burde du vurdere Chieftec Dragon Midi Sølv, Alu.

 

 

er enig det med designet med chieftec, men når man som regel er ute for å kjøpe kabinett så pleier enkelte å satse på kabinett som er spesiell. slike som nesten ingen har.

 

men som du ser på den linken som jeg ga tidligere i denne tråden så er jeg den typen som skal ha noe spesielt som ingen andre har...

 

Fordelen med chieftec er at de er lette å casemodde og ser EKSTREMT mye bedre ut da.

 

Men det er min mening. folk har forskjellige meninger. slik er det og slik vil det alltid vere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...