tiiim Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hei. Har en HTPC og tar opp diverse programmer på TV med den, fungerer utmerket. Problemet er bare at jeg også får med en del reklame... Så nå er jeg på utkikk etter et superenkelt "klipp og lim" redigeringsprogram.. Eneste jeg skal er å fjerne reklamen... Ha en fin dag folkens!
Klekkus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Tenker Ksnapshot fungerer utmerket til ditt bruk da Eller hvis du vil ha noe litt mer avansert så kan du sikkert laste ned gimp.
wil Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Gimp? Du kunne ikke foreslått MSPAINT med det samme? Du får ikke til å redigere film med Gimp.
tiiim Skrevet 3. november 2006 Forfatter Skrevet 3. november 2006 (endret) Hehe.. artig.. men jeg likte navnet da, Gimp Men hvordan er det med formater?! redigerer jeg en film i feks wmv, kan jeg splætte den over som en mpg eller avi?! hehe... EDIT: men du, jeg finner ikke den Ksnapshot greia.. du hakke en link da?! Endret 3. november 2006 av tiiim
Trynemjoel Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 http://sourceforge.net/projects/vivia Kan være noe for deg
wil Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 forslaget til Trynemjoel kan jeg godt være med på. Bedre enn Gimp iallefall
tiiim Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Tusen takk Trynemjoel Har hverken hørt om eller testet Gimp, men Klekkus har virkelig fått meg interessert i å se hva det er Hva er forrestn Ksnapshot for noe?! har lett, men finner ikke programmet.. eksisterer det ?!
tiiim Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Ehm.. har litt problemer med programmet Trynemjoel anbefalte, har lastet det ned og pakket ut filene, men hva kommer så?! Finner ingen setup fil eller noe som kan minne om en installasjon?!
Trynemjoel Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Du må laste ned msi-installasjonen, ikke tar.bz pakken, den er for Linux http://umn.dl.sourceforge.net/sourceforge/...wsInstaller.msi
Klekkus Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Tusen takk Trynemjoel Har hverken hørt om eller testet Gimp, men Klekkus har virkelig fått meg interessert i å se hva det er Hva er forrestn Ksnapshot for noe?! har lett, men finner ikke programmet.. eksisterer det ?! 7214490[/snapback] Gimp er et gratis bilderedigerings program Ksnapshot er et screenbump prog som vanligvis følger med de fleste linux distroer. Vet ikke helt om den finnes til windows .
tiiim Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Du må laste ned msi-installasjonen, ikke tar.bz pakken, den er for Linux http://umn.dl.sourceforge.net/sourceforge/...wsInstaller.msi 7214647[/snapback] Jammen det var kanskje det som var grunnen, hehe.. takk :!: Skal sjekke det ut imorgen tidlig (15-16tia) Gimp er et gratis bilderedigerings program Ksnapshot er et screenbump prog som vanligvis følger med de fleste linux distroer. Vet ikke helt om den finnes til windows . 7214697[/snapback] Tror ikke jeg trenger Gimp da uansett, ettersom jeg har photoshop... Ksnapshot kan jeg vel også glemme, kjører windows på denne og OS X på Macbooken... men det er jo linuxbasert så Takk for hjelpen folkens og sov godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå