Gå til innhold

hvilken xp utgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken xp utgave er best til mine behov?

jeg bruker pc'en til spill som: bf, cs osv...

bilderedigering, skolearbeid.

løner det seg å vente på win vista?

kan dere hjelpe meg?

en ting til,

hvorfor koster noen xp home utgaver 750kr og andre 2200kr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som vanlig bruker så har du overhode ingen bruk for mer en home edidtion. Er stort sett bare forbedret nettverksstøtte i XP pro.

Hvis du kjøper en PC med windows mediasenter på seg så får du gratis oppdatering til windows wista.

Skrevet
Som vanlig bruker så har du overhode ingen bruk for mer en home edidtion. Er stort sett bare forbedret nettverksstøtte i XP pro.

Hvis du kjøper en PC med windows mediasenter på seg så får du gratis oppdatering til windows wista.

7213453[/snapback]

Er du sikker? Har dette kommet fra microsoft?

Skrevet

7213453[/snapback]

Er du sikker? Har dette kommet fra microsoft?

7213561[/snapback]

Dette kom på et elkjøpkurs hvor det kom direkte fra Packard Bell som orienterte om sine pc'r med WMC. De sa også at det var generelt for alle.

Angående pris på pro og home så får du litt ekstra funksjoner på pro, derfor prisforskjell. ganske logisk i grunn :p

Skrevet
hvorfor koster noen xp home, 700 og andre 2000?

7213607[/snapback]

Hei

han mente nok att en xp home kostet 700 og mens andre xp home hos andre selgere, kostet 2000, slik var det iallefall jeg forstod det ;)

mvh Molland

Skrevet
hvorfor koster noen xp home, 700 og andre 2000?

7213607[/snapback]

Hei

han mente nok att en xp home kostet 700 og mens andre xp home hos andre selgere, kostet 2000, slik var det iallefall jeg forstod det ;)

mvh Molland

7214788[/snapback]

han sikter vel heller til at noen er enten oppgradering, OEM eller fullversjon tenker jeg.. Du klarer deg fint med en OEM versjon, noe man kan kjøpe om man har bygget en pc selv :)

Skrevet

Forskjellen på ein OEM (den billige) og Retail (den dyre) er at support for retail er MS sitt ansvar, mens support på OEM er forhandlarens ansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...