Gå til innhold

Min eksterne hd sliter


dot_

Anbefalte innlegg

Windows:

 

F:\ is not accessible.

 

The disk structure is corrupted and unreadable.

 

Partition Magic:

 

F: ?ó? 286 173,5MB NTFS

 

Nå er jeg j.... bekymra her. Jeg hadde satt mine tre eksterne disker på defragmentering i natt, strømmen var gått når jeg våknet i dag tidlig. Jeg kan IKKE miste det jeg har på denne disken.

 

Hva skjer?

 

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows:

 

F:\ is not accessible.

 

The disk structure is corrupted and unreadable.

 

Partition Magic:

 

F: ?ó? 286 173,5MB NTFS

 

Nå er jeg j.... bekymra her. Jeg hadde satt mine tre eksterne disker på defragmentering  i natt, strømmen var gått når jeg våknet i dag tidlig. Jeg kan IKKE miste det jeg har på denne disken.

 

Hva skjer?

 

:(

7212126[/snapback]

Diskene har nok mistet filtabellene... Ville selv bruk easy recover for å hente ut filene.

Lenke til kommentar

jeg har 23000 sanger og nestn 250 filmer på mine ekstrne disker... tror jeg ta rbackup akkurat nå... (computercity selger 100stk verbatim dvd-r disker til 299)...

 

Men det virker jo ikke som om alt er sletta da dot_ , virker mer som en merkelig feil i disken... må vel være mulig å rette det opp på en eller annen måte ?!

 

*HjelperTilMedBumping*

Lenke til kommentar

Altså, jeg satte alle diskene mine på defragmentering med dixi sitt program. Når jeg stod opp i dag var strømmen borte. Jeg kom hjem fra jobb kl. 17 og satte meg med datamaskinen, satte på noen sanger, og etter ca. 1 time ville ikke winamp finne sangene jeg spilte av, fra da var helvete løs.

 

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg gjør etter dette deprimerende tilfellet. Kanskje jeg må revurdere å kjøpe flere eksterne harddisker?

 

Dette suger.

Lenke til kommentar
mandela: jeg får ikke installert det programmet, noen forslag?

7212373[/snapback]

lag bootbar cd til acronis på en annen maskin. Ikke gjør noe med harddisken før du har prøvd Acronis recovery expert (som ligger på bootcd), du kan kanskje unngå kåling med getdataback (med getdataback må du også ha ledig plass på andre harddisker for å kunne overføre det "tapte" innholdet) Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...