Gå til innhold

hvor finner man hemmelig spørsmål?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må sende en mail til account-support med så mye info som mulig om kontoen din, mailadresse finner du på support-sidene.

 

Jeg sendte en mail for ca. en uke sida, og har ikke fått noe svar, tviler på at jeg gjør det, så jeg tror jeg skal ringe support snart. Håper ikke jeg trenger spørsmål+svar...

Lenke til kommentar
Du må sende en mail til account-support med så mye info som mulig om kontoen din, mailadresse finner du på support-sidene.

 

Jeg sendte en mail for ca. en uke sida, og har ikke fått noe svar, tviler på at jeg gjør det, så jeg tror jeg skal ringe support snart. Håper ikke jeg trenger spørsmål+svar...

7208566[/snapback]

er rart..kan ikke en gang huske at jeg lagde noe hemmelig spørsmål eller svar jeg da jeg registrerte meg.. gjorde man det forresten?

Lenke til kommentar
Du må sende en mail til account-support med så mye info som mulig om kontoen din, mailadresse finner du på support-sidene.

 

Jeg sendte en mail for ca. en uke sida, og har ikke fått noe svar, tviler på at jeg gjør det, så jeg tror jeg skal ringe support snart. Håper ikke jeg trenger spørsmål+svar...

7208566[/snapback]

er rart..kan ikke en gang huske at jeg lagde noe hemmelig spørsmål eller svar jeg da jeg registrerte meg.. gjorde man det forresten?

7208572[/snapback]

 

 

Jo det gjorde du....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...