Gå til innhold

K800 vs N73


Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette finner du massevis av eksempler på hvis du søker litt på forumet, flere som har spurt om akkurat det samme.

 

Kort oppsummering:

Hvis du foretrekker å ta bilder utendørs, smart-tlf, god videofunksjon, trenger EDGE, vil ha billigere minnekort, bruke f.eks word-dokument, stor og god skjerm så er N73 det beste valget.

Hvis du foretrekker raske menyer\raskt grensesnitt generelt, godt kamera i mørke\innendørs, pris, batterilevetid, god og enkelt mp3\radio-radiofunksjon så er K800i det beste valget.

Lenke til kommentar

Trenger du bra kamera? Et operativsystem som lar deg installere programmer? Hva med batteri? Skal du bruke telefonen som MP3-spiller? Trenger du store taster eller stor skjerm? Noe mer info om hva du faktisk trenger hadde gjort det lettere å si hvilken du vil bli mest fornøyd med.

 

Selv har jeg begge, og for meg er K800i helt klart den beste telefonen. Den er kjap, har en god MP3-spiller, gode taster og joystick, et raskt kamera med ekte blitz og de funksjonene fra smartphones jeg bruker mest (kopier/lim tekst og multitasting av operasjoner og programmer).

 

N73 kommer best ut på videokvalitet, skjermstørrelse (skjermen på K800i er til gjengjeld skarpere), den har proff kalender og EDGE, og er utstyrt Symbian OS. Om du ikke vet hva det siste er vil du heller ikke savnet det.

 

Som sagt, fint om du sier mer konkret hva du trenger. :)

Lenke til kommentar
Men hvis du vektlegger mulighet for en avansert kalender så syntes jeg N73 er bedre, det samme hvis du ønsker mulighet til å se epostvedlegg alà Word-, Excel-dokumenter o.l.

7209174[/snapback]

Det virker egentlig ikke som at trådstarter er så veldig interessert i det, så da er nok K800i et bedre valg. Passer mer for mannen i gata.

Lenke til kommentar

Trådstarter nevner god kalender, og det syntes jeg personlig etter å ha brukt Windows Mobile Smartphone og Symbian (som N73 bruker) en del at K800i ikke er spesielt bra på. Kalenderen har dårlige visningsalternativer, hvorfor får jeg f.eks. ikke se hvilken dag det er når jeg blar i dagvisning, men derimot kun dato og andre ting som jeg ikke finner overbevisende. Kalenderen i K800i er brukbar, ikke mer..

Lenke til kommentar
Jeg trenger ett bra kamera, god kalender, mulighet for e-post, grei mp3 spiller.

7209090[/snapback]

 

Da ville jeg sagt K800i, den er bra på alle de nevnte områdene og endel billigere enn N73 :)

7209132[/snapback]

 

Hvis Kalenderen er viktig, så er det ikke tvil... N73 har MYE bedre kalender. Bedre kamera også..

Lenke til kommentar
Jeg trenger ett bra kamera, god kalender, mulighet for e-post, grei mp3 spiller.

7209090[/snapback]

 

Da ville jeg sagt K800i, den er bra på alle de nevnte områdene og endel billigere enn N73 :)

7209132[/snapback]

 

Hvis Kalenderen er viktig, så er det ikke tvil... N73 har MYE bedre kalender. Bedre kamera også..

7218035[/snapback]

 

Jeg synes verken kalenderen eller kameraet på N73 er særlig bedre. Ihvertfall ikke kameraet, med en gang lyset blir dårlig så er K800i bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...