Gå til innhold

"Video in" - Geforce 7800gt


Jimmith

Anbefalte innlegg

Jeg har et Pov Geforce 7800 gt som kom med kampanje pc'n fra netshop i oktober i fjor. Sammen med dette kortet kom blandt annet denne dingsen som festes via en kabel til kortet:

 

videoin.jpg

Video inn? :hmm:

 

Hvordan fungerer dette? Kan jeg koble til for eksempel PS2'en min og spille på pc-skjermen? Hadde vært praktisk. Frøkna okkuperer stort sett tv'n på kveldene, og Ps'en blir stående å støve.

Prøvde å bla opp noe om det på Nvidia og POV sine websider, men klarte ikke å finne noen ting.

 

Er det noen som har erfaring med dette? All hjelp mottas med takk.

 

..Og hvis du bare sitter å rister på hodet over hvor dum jeg er, så beklager jeg på det sterkeste :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må installere wdm drivere for å få det til å fungere.

Her kan du laste ned den nyeste wdm driveren for windows

7222302[/snapback]

Last ned og installer driveren som AndyBroke sier, og last så ned VLC mediaplayer.

 

I VLC velger du file -> open capture device

 

På video device name velger du Refresh List og så fra drop down listen velger du nVidia WDM video capture :)

 

Lyden må du få inn på PCen på en annen måte, f.eks. gjennom line-in på lydkortet ditt.

Lenke til kommentar
Du må installere wdm drivere for å få det til å fungere.

Her kan du laste ned den nyeste wdm driveren for windows

7222302[/snapback]

Last ned og installer driveren som AndyBroke sier, og last så ned VLC mediaplayer.

 

I VLC velger du file -> open capture device

 

På video device name velger du Refresh List og så fra drop down listen velger du nVidia WDM video capture :)

 

Lyden må du få inn på PCen på en annen måte, f.eks. gjennom line-in på lydkortet ditt.

7225236[/snapback]

 

Fungerer som ribbe til jul :) Problemet var at WDM driverene mine var korrupte. Når jeg fikk avinstallert disse og lagt på plass noen nye så fungerer ting som det skal. Nå er det bare å stikke på Claes Olson å få seg en stereo til jack så er jeg oppe og ruller.

 

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...