Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det egentlig Viking spiller mot SULF? Og hvordan har SULF klart å komme seg til tippeligaen? Sist jeg hørte noe som helst om dem, var de i 3. divisjon eller så. o_O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grugleder meg til i morgen! Får ikke gått på kampen, men blir å finne på stadion den 1. april :)

Når er det egentlig Viking spiller mot SULF? Og hvordan har SULF klart å komme seg til tippeligaen? Sist jeg hørte noe som helst om dem, var de i 3. divisjon eller så. o_O

I morgen klokken 19! Litt uforståelig det med Ulf ja. Det ene året måtte det en konkurs til for at de skulle holde seg, og året etter rykker de opp :p

Skrevet

Faen, for ei tåke. Så jo ikke ballen eller spillerne store deler av kampen. :p

Bra spilt mtp. været og at det var første kamp etc, men jeg kunne tenkt meg tre poeng, selv om det er bedre med ett poeng enn med ingen poeng.

Skrevet

Fornøyd nå! 4 poeng er etter planen for min del ihvertfall :) Viktig at Viking får til godt spill og noen gode resultater slik at fler vil på stadion igjen. Rundt 8000 oppmøtte er ikke bra.

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nei vet du ka? De får ikke til en dritt for tiden. Å se de spille er et eneste stort gjesp.

Så tar de ledelsen 3 minutt før slutt, hva er det første som skjer?

Ubrukelige!

Mer artig å se på ulf og haugesund spille. De har hvertfall innsats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...