Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er mange Viking fans her inne, så jeg laget en for å se  :p

 

Her diskuterer vi spiller- kjøp/salg, taktikker, kamper og alt som har med denne klubben å gjøre  :D

7205078[/snapback]

 

For å si det sånn: Flere som har prøvd å lage et vikingskip før, men den skuta sank etter ti minutter. :)

 

Og slike ting som taktikker og kamper er vel totalt ukjente ting for en klubb som viking.

Kort og greit; VIKING SU-UUU-UGER! :w00t:

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Herlig tiltak med en egen Viking-tråd, det er da et og annet fotballinteressert vesen fra Stavanger/Sandnes her? :D Herlig kamp i går, absolutt, utrolig sterkt å gruse Brann. Mye flaks med de andre resultatene også da, men Vikings prestasjon i går var stor nok til at trygg plass var fortjent.

Lenke til kommentar
Herlig tiltak med en egen Viking-tråd, det er da et og annet fotballinteressert vesen fra Stavanger/Sandnes her? :D Herlig kamp i går, absolutt, utrolig sterkt å gruse Brann. Mye flaks med de andre resultatene også da, men Vikings prestasjon i går var stor nok til at trygg plass var fortjent.

7233015[/snapback]

 

Jepp :D Det var den aller beste viking kampen jeg har hvert på ;) (uten om den mot Chelsea i Uefa cupen :thumbup: )

Nå håper vi på mye bedre resultater i 07 sesongen :w00t:

Lenke til kommentar

Får bare håpe at keiko blir!

Og ikke minst at han blir lenge! For om ikke Viking tar gull neste år, så at det kan bli et bra lag som ligger i/på toppen i flere år fremover!

 

Var i det lengste mot å sparke prahl og, for kontinuitet er livsviktig!

Man bygger ikke et bra lag på en sesong!

Men ang. prahl var det nok bra at han ble avsatt da han ble!

Lenke til kommentar

tror og at nordlie kan hentet potensiallet til laget! for de personlige egenskapene er bedre enn plassen denne sesongen skulle tilsi!

Bare passe på at de for bygget seg opp sammen, og ikke at de store utskiftningene skjer hele tiden.

Mener at det kun var thomas pereira som var med på søndag som også møtte brann hjemme sist sesong!

Lenke til kommentar

Kontinutet i et fotballag er veldig, veldig viktig, men ikke når det gjaldt Prahl. Han var rett og slett en katastrofe i Viking, og jeg synes styret fortjener massiv kritikk fordi de ventet for lenge med å gjøre byttet. Man kan selvsagt si nå at "styret gjorde helt rett, vi beholdt jo plassen, alt var planlagt slik", men det er i beste fall en morsom løgn. Faktum er at fordi Prahl fikk holde på for lenge, selv da man så at dette bare gikk dårligere og dårligere for hver kamp, burde Viking ha rykket ned i år - og det fortjent som bare faen. Men styret gjorde i det minste en riktig beslutning, selv om jeg synes dette var 4-5 uker for sent.

Lenke til kommentar

-Selvsagt gjord de rett i å sparke prahl! Og ja- de gjorde det forseint!

Heldigvis så gikk det greit, men tror bestemt at vi hadde klart oss uten spenningen som var siste serierunde om prahl hadde gått tidligere.

Men av prinsippielle grunner så tror jeg sterkt på samme strategi over lengre tid, enn store omskiftninger.

Og det må sies at Prahl overtok et ustabilt lag!

Rent hypotetisk hadde Benny tatt laget videre siste gang han var inne, og så gitt det til Prahl så kunne gjerne sistnevnte gjort helt andre ting med laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...