Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har så lite tro på å kaste treneren! Personlig tror jeg det er livsviktig med kontinuitet for å skape et bra lag! Men samtidig, hvis tendensen fortsetter så forsvinner nok Rösler midt i høstrunden, og da er det vel kanskje bedre å gjøre det nå enn da?

8547012[/snapback]

 

 

Tror hele Norge alt har glemt hva Eggen sa om Rosenborgs suksess: kontinuitet, kontinuitet, kontinuitet.

 

Men man må se fremgang etter en stund på en trener, ellers så er det rett å gå hver sin vei.

 

Prahl hentet spillere for 30 millioner (?) og fikk lite til, Nordlie berget laget med enorm innsats på slutten. Nå er nye millioner brukt under Rösler (uten av de har hentet vinger noe Rösler liker å spille med) og da må man kunne stille krav.

 

Jeg håper Rösler minst får til august å vise hva han kan.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Får ikke sett kampen dessverre men ser det står 0-0 (50 min)...

Bør jo absolutt klare poeng mot godset!

 

Kanskje ijeh burde gå ut igjen! :p

8820976[/snapback]

Mål:

Maurice Ross: lobber over keeper

Peter Ijeh: setter i lengste hjørne

Hannes Sigurdson: lobber over keeper

 

Der med ble det 1-2 siden Ross satte ballen i feil mål. :tease:

Viking ligger dermed på en foreløpig tredjeplass med: 9 4 3 2 15

Lenke til kommentar

Etter dagens 3-1 seier over tromsø, og en strålende andreomgang, begynner dette virkelig å se lyst ut for viking. Allikevel er det viktig og holde beina på jorda, men for meg virker ikke en topp 4 plassering utenfor rekkevidde!

 

Håper og satser på en god kamp mot stabæk (3-2 til viking), der to formsterke lag kan skape mye god fotball;)

Lenke til kommentar

Mot alle odds klarer Viking og tyskeren seg bra så langt.

Det gleder et gammelt siddishjerte, og siden jeg er bosatt like utenfor bartebyen, gleder det meg enda mer når rosenborg gjør det dårlig :p

 

Selv er jeg nostalgisk av meg og har liksom ikke hatt noe stor tro på laget etter de glade 70-åra, med unntak av starten av 90-tallet og 00-tallet.

 

Men de glimter til, selv om alle favorittene mine er borte og jeg nesten ikke kan navnet på noen lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ijeh, eller hvordan man staver det noe utradisjonelle navnet, har ingen ting i norsk fotball å gjøre.

 

Ja, det skrives ingen ting.

8885702[/snapback]

 

Unnskyld meg, men denne Ijeh har mer i norsk fotball enn det hele Strømsgodset har. Strømsgodset er jo det laget som spiller desidert kjedligst fotball.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror Ijeh putter 2 mot Start denne helga og da sluttet denne uka veldig bra.

Kort resyme: Viking var dårlig mot RBK, men rundtspillte Brann i Cupen og i dag røk Enga mot Nybergsund.

Venstrebacken Trond Erik Bertelsen er så godt som viking spiller, han mangler kun legesjekk. :dribble:

 

 

Men hvilket lag ønsker vi til neste Cup-kamp ?

Haugesund kanskje for å vise hvem som er best i best i vest denne sesongen. :hmm:

Endret av MaX [NOR]
Lenke til kommentar
Ijeh, eller hvordan man staver det noe utradisjonelle navnet, har ingen ting i norsk fotball å gjøre.

 

Ja, det skrives ingen ting.

8885702[/snapback]

 

Unnskyld meg, men denne Ijeh har mer i norsk fotball enn det hele Strømsgodset har. Strømsgodset er jo det laget som spiller desidert kjedligst fotball.

8949164[/snapback]

 

Hvor kommer Strømsgodset inn i bildet?

Lenke til kommentar
Ijeh, eller hvordan man staver det noe utradisjonelle navnet, har ingen ting i norsk fotball å gjøre.

 

Ja, det skrives ingen ting.

8885702[/snapback]

 

Unnskyld meg, men denne Ijeh har mer i norsk fotball enn det hele Strømsgodset har. Strømsgodset er jo det laget som spiller desidert kjedligst fotball.

8949164[/snapback]

 

Hvor kommer Strømsgodset inn i bildet?

9153870[/snapback]

 

Soler sa at strømsgodset ødla norsk fotball med sin spillestil viss jeg har rett? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...