Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke tro på alt du leser, Nordlie selv sier at han ikke har vært i kontakt med Lillestrøm, at han fortsatt ikke har bestemt seg og at det endelige svaret kommer i morgen. Og det er det jeg ville forholdt meg til. Samtidig så ser det mørkt ut nå, ja, så jeg ville definitivt begynt en skikkelig leting etter andre trenere, noe Viking har gjort, og gjerne så smått ta kontakt. Men vi får se i morgen da ... Selv vil jeg på bakgrunn av hva som har skjedd de siste dagene tippe at det er ca. 30% sjanse for at Nordlie blir i Viking.

Lenke til kommentar

Synes det er skuffende at Nordlie fortsatt ikke har gitt oss et svar. Det fører ikke til noe godt når han unngår tidsfrister. Han burde svart på mandag, og skulle iallfall svart i dag (okei, er fortsatt 20 minutter igjen av døgnet, men ...). Hvis han virkelig er usikker kunne han heller bare svart nei.

Lenke til kommentar
Rösler kan fort bli en viktig mann for Viking, dersom han holder seg i klubben en stund.

7349937[/snapback]

Tror det er alfaomega at Uwe får tid på seg for å bygge opp laget! Kontinuitet er viktig!

7350108[/snapback]

 

 

Selvsagt, men det er lenge siden Viking har holdt på en trener over en lang periode. Håper denne trenden snur med den hissige tyskeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...