Gå til innhold

Spørsmål ang. Neverwinternights2


Anbefalte innlegg

Hei

 

Kommer disse "collectors edition" valgene i butikkhyllene i Norge også?

Husker det første spillet hadde noe med Good og Evil Chaotic å gjøre men jeg valgte alltid nøytral så da fikk jeg aldri med hva forskjelden var. Og eventuelt hvem burde jeg kjøpe?? :roll:

 

Takk for alle svar. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, uhm... Spaceworld selger CE for 1199,- Med andre ord, OVERPRISET!

7201636[/snapback]

Umm, hvor har du det fra? Var på Spaceworld i dag, og de regnet med at det ville koste 499,- eller 549,-. Jeg nevnte at noen på dette forumet (mao du, Tallest) hadde antydet at det ville koste 1199,-. De fikk sjokk (og satte ikke spesielt pris på at slike rykter gikk heller ;) ).

Endret av baltie
Lenke til kommentar
Vel, uhm... Spaceworld selger CE for 1199,- Med andre ord, OVERPRISET!

7201636[/snapback]

Umm, hvor har du det fra? Var på Spaceworld i dag, og de regnet med at det ville koste 499,- eller 549,-. Jeg nevnte at noen på dette forumet (mao du, Tallest) hadde antydet at det ville koste 1199,-. De fikk sjokk (og satte ikke spesielt pris på at slike rykter gikk heller ;) ).

7205354[/snapback]

 

Det ble akkurat bekreftet i en annen post her på forumet at den koster 699,- hos Overpricedworld.

 

Likevel latterlig - Gamezone solgte til 399,- - det vil si nesten halve prisen.

Lenke til kommentar
Vel, uhm... Spaceworld selger CE for 1199,- Med andre ord, OVERPRISET!

7201636[/snapback]

Umm, hvor har du det fra? Var på Spaceworld i dag, og de regnet med at det ville koste 499,- eller 549,-. Jeg nevnte at noen på dette forumet (mao du, Tallest) hadde antydet at det ville koste 1199,-. De fikk sjokk (og satte ikke spesielt pris på at slike rykter gikk heller ;) ).

7205354[/snapback]

 

Det ble akkurat bekreftet i en annen post her på forumet at den koster 699,- hos Overpricedworld.

 

Likevel latterlig - Gamezone solgte til 399,- - det vil si nesten halve prisen.

7209328[/snapback]

 

NEI, jeg sendte bruttern til Spaceworld md en tusenlapp for å kjøpe CE!

Lenke til kommentar

Ja, betalte akkurat 799kr på Spaceworld for CE versjonen. Ble faktisk litt sjokkert, var i køen og var forberedt på 600kr. Plutselig kom prisen. Hadde det ikke vært for at NWN1++ fulgte med, og at jeg faktisk planlegger å spille disse også, hadde jeg trolig latt kortet være i lommen og vandret ut av butikken.

 

Fenne gangen ble det butikk, men neste gang blir det nett. Man lærer så lenge man lever :whistle: Tilfeldigvis skal jeg skaffe meg Half Life 2 innen jul, og denne tar jeg utenom Spaceworld tenker jeg...

Lenke til kommentar
Ja, betalte akkurat 799kr på Spaceworld for CE versjonen. Ble faktisk litt sjokkert, var i køen og var forberedt på 600kr. Plutselig kom prisen. Hadde det ikke vært for at NWN1++ fulgte med, og at jeg faktisk planlegger å spille disse også, hadde jeg trolig latt kortet være i lommen og vandret ut av butikken.

7209681[/snapback]

Oj... Jeg kjøpte nettopp LG-versjonen på Spaceworld for 599,-. Dette var på Trondheim Torg. De hadde ikke flere CE-versjoner igjen, men det gjør ingenting, jeg spiller bare human paladin uansett. ;)

 

Fenne gangen ble det butikk, men neste gang blir det nett. Man lærer så lenge man lever  :whistle: Tilfeldigvis skal jeg skaffe meg Half Life 2 innen jul, og denne tar jeg utenom Spaceworld tenker jeg...

7209681[/snapback]

Ta det gjennom Steam, du. Funker veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål her:

 

Jeg har så vidt startet, har kommet til de ruinene. Men Bevil har plutselig sluttet å følge etter meg!? Jeg må hele tiden styre han etter meg, eventuelt så må jeg spille som han.... Hva har skjedd? Hvordan får jeg han til å følge etter meg igjen?

Lenke til kommentar

Se på forumene til spillet (nwn2.com). Spillet er stappa med sånne AI-bugs.

Du må bare kontrollere han selv og få han bort fra punktet han har hengt seg opp på. Det jobbes vel med problemet.

 

AI'n er helt håpløs i mange tilfeller, og partyet ditt kan finne på å bare stoppe opp og la deg slåss helt alene.

Lenke til kommentar

Si meg, er jeg helt vekk eller selger faktisk Spaceworld spillet til forskjellige priser avhengig av butikk??

 

EDIT: Ja, der kom posten (ovenfor meg). Jeg sitter på kvitteringen, og vurderer å ta en telefon imorgen for å høre hva for tull dette er.

Endret av Boye
Lenke til kommentar
Prøver jo å si det, spaceworld selger til forskjellig pris alt etter hvor du går. Veldig merkelig praksis. Du må gjerne ringe og spørre. Jeg gidder ikke.

7211444[/snapback]

Så vidt jeg vet er Spaceworld franchise-butikker uten noen sentral prisstyring, så de forskjellige butikkene står i grunn fritt til å ta den prisen de vil. Det er tross alt ikke Elkjøp vi snakker om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...