Gå til innhold

Hva er dette for en system prosess? (Apache.exe)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva i hulseste gjør Apache.exe på min WinXP platform?

Ikke har jeg installert det, og det starter flere enn én gang uten noe synlige endringer. Ligger kun som system prosess!

WTF.jpg

edit: emnefelt endret. Banning er ikke ønsket på forumet

Endret av macfjott
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apache.exe tilhører Apache Webserver. Hvis du har dette programmet installert, kan du enten avinstallere programmet eller fjerne prosessen fra oppstartslisten ( Start > Kjør > skriv: msconfig > Velg fanen "oppstart" og let etter apache.exe.).

Skrevet

Rask søk på google ga:

Description:

apache.exe is a web server application which is used to host Internet/Intranet web pages. This is a critical process where web hosting is concerned and should not be terminated without the web-administrators consent.

Skrevet (endret)

Jeg vet hva den webserveren er ja, men jeg har ikke installert det, og det er i tillegg startet to ganger uten at programmet synes noe annet sted.

Det finnes heller ingen mapper i "Programfiles" som inneholder Apache..

Jobber med og sette opp en FreeBSD server med Apache, men denne PC'n har ikke noe slikt.

--

Fant ingenting i "msconfig" ang. Apache.exe annet enn en mystisk totalt navnløs linje..

WTF2.jpg

Endret av infernus
Skrevet

Høyreklikk på "min datamaskin" og velg behandle. Se deretter på Tjenester ome apache kjører.

Kjører den, setter du den på stopp, og deaktiverer den. Da skal du sleppe å se den igjen..

Skrevet

Jeg siterer retningslinjene, og forandrer på emnefeltet

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning.

Banning er ikke ønsket i forumet, og det gjelder også for emnefelt.

Skrevet

nVidia bruker Apache i firewall verktøyet sitt

Om det er en eller annen som har installert det så kan du skrive localhost i nettleseren din å se om du får opp en webside

Du kan deaktivere under services i administrative tools -> kontrollpanel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...