Gå til innhold

NextGenTel justerer


Anbefalte innlegg

Med den nye jazz-linjen, så vil det utkonkurere Freewave som billigste 2mbit linje.

Lurer på(eller om) freewave kommer til å følge opp på dette.

 

 

Hvorfor er det bare NGT som har et tilbud om å få høyere opphastighet mot litt ekstra i måneden ?

 

Håper fartsøkningen til TN og NGT får flere ips'er til å følge etter.

7197602[/snapback]

Canal-Digital tilbyr dobbel så rask opplinje for et lite gebyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En av fordelene til NGT er mulighet til ok upload, selv om jeg gjerne skulle ha sett mer enn 1.1 mbit også.

 

AtW

7197733[/snapback]

 

 

Her leverer vesterålskraft fiber med inntil 10mbit linje begge veier :)

7199587[/snapback]

 

Ja, sitter selv på 100/100, men man må i mine øyne fortsatt være relativt heldig for å få slike linjer til en OK pris i norge, for de aller fleste, så bor de desverre på et sted der det eneste saklige alternativet er ADSL :(

 

AtW

Lenke til kommentar
En av fordelene til NGT er mulighet til ok upload, selv om jeg gjerne skulle ha sett mer enn 1.1 mbit også.

 

AtW

7197733[/snapback]

 

 

Her leverer vesterålskraft fiber med inntil 10mbit linje begge veier :)

7199587[/snapback]

 

Ja, sitter selv på 100/100, men man må i mine øyne fortsatt være relativt heldig for å få slike linjer til en OK pris i norge, for de aller fleste, så bor de desverre på et sted der det eneste saklige alternativet er ADSL :(

 

AtW

7202134[/snapback]

 

Hadde BBF i 2000 (10/10), fikk dame og ble samboer -> større leilighet og UPC. Men hva ofrer man ikke for dama? :) Etter hvert har jeg klart å karre meg på en medium Megafree fra NGT, har ca. 16Mbit/900Kbit pga avstand til sentral. Kan fortsatt ikke måle seg med BBF, men nærmer seg... :)

 

Er forøvrig veldig enig med deg: Ut-hastighet er det jeg savner aller mest. Alt under 2Mbit er for dårlig: Problemet er at har man ikke fiber inn, så er det kun SDSL som kan gi den hastigheten, og det er alt for dyrt :(

 

Missunner deg de 100 ut ... (100 inn klarer jeg meg uten).

Lenke til kommentar
Jeg bestilte MegaFree for... et halvt år siden? Har ikke sett noe til det ennå. Tror jeg avbryter, jeg.

7203124[/snapback]

 

Jeg bestilte i Juni eller når det var og fikk ny ruter formåned siden. Kan vel alltids ta en telefon og høre med dem sikkert :) ADSL2 virker stabilt og fint så langt, så jeg er i alle fall fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...