Gå til innhold

Catalyst 6.10 Windows XP ute.


Robin B

Anbefalte innlegg

Jepp, det er jeg så absolutt. Monterte vannkjøling på det for en ukes tid siden, så nå har jeg fått klokket det skikkelig også. Det drar godt, for å si det slik. Originalkjøleren er forresten ganske stille av seg.

7195433[/snapback]

 

Kan jeg spørre hvilken vannkjøling du bruker, spesielt GPU vannblokk?

Tenkte mitt også skulle kjøles med vann.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker en Maze 4 Acetal GPU på kortet, sammen med 8stk Tweakmonster BGA-minnekjølere. Resten av oppsettet kan du se i min profil.

 

Dette fungerer utmerket, og gir meg load-temperaturer på ca 37 grader med 1.5v og 750MHz på kjernen.

7197769[/snapback]

 

kor langt har du klokka minnet då? har du link til ram-kjølerane dine?

lurer på dette fordi at eg har bestilt X1950XTX og skal klokke det med vannkjøling

Lenke til kommentar
Bruker en Maze 4 Acetal GPU på kortet, sammen med 8stk Tweakmonster BGA-minnekjølere. Resten av oppsettet kan du se i min profil.

 

Dette fungerer utmerket, og gir meg load-temperaturer på ca 37 grader med 1.5v og 750MHz på kjernen.

7197769[/snapback]

 

kor langt har du klokka minnet då? har du link til ram-kjølerane dine?

lurer på dette fordi at eg har bestilt X1950XTX og skal klokke det med vannkjøling

7198447[/snapback]

Dessverre klarer ingen nåværende programmer å klokke minnet mye lengre enn 2250MHz. Er ikke helt sikker på hvorfor, men man får svart skjerm om man prøver seg på mye høyere frekvenser enn dette. Minnekjølerene mine kjøpte jeg fra coolnsilent, som nå er nedlagt. Men jeg tenker disse er minst like gode:

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=MC14&mcat=c181

 

GDDR4 er forresten merkbart kjøligere enn GDDR3, så enormt mye minnekjøling er lite vits.

Lenke til kommentar
Bruker en Maze 4 Acetal GPU på kortet, sammen med 8stk Tweakmonster BGA-minnekjølere. Resten av oppsettet kan du se i min profil.

 

Dette fungerer utmerket, og gir meg load-temperaturer på ca 37 grader med 1.5v og 750MHz på kjernen.

7197769[/snapback]

 

kor langt har du klokka minnet då? har du link til ram-kjølerane dine?

lurer på dette fordi at eg har bestilt X1950XTX og skal klokke det med vannkjøling

7198447[/snapback]

Dessverre klarer ingen nåværende programmer å klokke minnet mye lengre enn 2250MHz. Er ikke helt sikker på hvorfor, men man får svart skjerm om man prøver seg på mye høyere frekvenser enn dette. Minnekjølerene mine kjøpte jeg fra coolnsilent, som nå er nedlagt. Men jeg tenker disse er minst like gode:

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=MC14&mcat=c181

 

GDDR4 er forresten merkbart kjøligere enn GDDR3, så enormt mye minnekjøling er lite vits.

7198987[/snapback]

 

Eg har MCW60 vannblokk og dei kobber minnekjølerane! gleda meg virkeleg til kortet kjem :yes: kor mykje får du i 3dmark05?

Lenke til kommentar
hva gjør smart shader effects?

 

Er det stor ytelses påvirkning ved å skru på adaptive anti-aliasing?

7201849[/snapback]

 

Under SmartShader valget så kan du sette på diverse effekter som f.eks svart hvitt i spill osv.

 

Men angående Adaptive Anti-Aliasing, så er jeg ikke helt sikker på ytelsen med den av og på, siden jeg har ikke testet med bare den av eller på.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...