Gå til innhold

Faktiske forskjeller på N73 og N73ME


Anbefalte innlegg

N73 ME

- Følger med bedre øretelefoner

- Følger med minnekort på 2GB

- Har svart farge på deksel

 

Hvis disse 3 punktene er den eneste forskjellen så ser jeg ingen grunn til og vente på N73ME. Jeg klarer og kjøpe minnekort selv, bruker egne øretelefoner og gir faen i fargen. Noen som har noe ide om når N73ME er og finne i butikkene?

 

Er det noen andre forskjeller enn dette? Som feks firmware...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor spør du da

7198605[/snapback]

 

Skal vi se..

 

Noen som har noe ide om når N73ME er og finne i butikkene?

7192128[/snapback]

 

Det var EN ting han lurte på..

 

Er det noen andre forskjeller enn dette? Som feks firmware...

7192128[/snapback]

 

En ting til han lurte på..

 

 

Jeg kan ikke svare 100% sikkert på noen av delene, men jeg gidder ikke bruke tid på å spre om meg med idiotiske

Hvorfor spør du da

7198605[/snapback]

kommentarer..!

 

Tror det kommer til å være en lite forskjell i FW, har hørt rykter om en forbedret musikkspiller. Har ikke noe fast på dette, bare ord fra gutta bak disken på telekiosken. Videre spekuleres det i om det ikke uansett går an å oppgradere "vanlige" N73 til N73ME når firmware blir sluppet.. Garanterer imidlertid ingen ting.

Lenke til kommentar

Jeg trenger ny telefon før 5 desember. N73ME var den jeg hadde tenkt og skaffe meg, men dersom den ikke er mulig og få tak i før desember så kjøper jeg heller vanlig N73.

 

Jeg tror ikke den er og få tak i før desember for ellers hadde vel flere webshopper og slikt hvertfall hatt varen med ubekreftet etellerannet.

 

Er det noen som har noe mere info når jeg kan regne med at N73ME er mulig og få tak i? Hvis Jeg kjøper vanlig N73 og ME modellen kommer ut uti desember så gjør deg meg ikke noe. Men hvis jeg kjøper N73 i dag og N73ME er mulig og få tak i om 2 uker så blir jeg ganske irritert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...