Gå til innhold

TBC build: silencing shot eller intimidation?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topic sier, jeg er litt i tvil om hva jeg skal velge her.. har alltid likt intimidation. og no har jeg endelig sjangsen til å få det uten å nerfe meg for mye i MM treet..

master MM gir vel MAX 200 RAP, noe som er veldig max og er vel ikke verdt å bruke 5 talents på.

silencing shot funker bare på casters, menst intimidation funker vs alt. jeg vet at det ikke er like bra (cool down og er avhengig av pet) som silencing shot.

jeg er på jakt etter en DPS/PVP build og har kommet frem til dette. det eneste jeg kommer til å savne her er imp wing clip. men får håpe at intimidation hjelper litt på.

jeg kommer mest sansynelig ikke til å raide så mye så som sakt er jeg ute etter en pvp/dps build.

kl er 06:11 og jeg er trøtt så ikke bry dere om leifs^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For Arena PvP så betyr CDs mindre. Om det er denne slags PvP du sikter mot, så er det kanskje bedre å kjøre mer i BM? Du har jo allerede investert så mye her, men uten å ta hverken Frenzy, Beastial Wrath eller Beast Within. Dette er jo tre svært bra talents, og legger du til Serpent´s Swiftness så har du ekstra dps der for å kompensere.

Dersom BM treet blir uforandret i BC, så bør du nok investere mer her. Du nevner tapet av imp wing clip, men Beast Within er jo fantastisk til samme type formål: Den fjerner stuns og snares samtidig som du kan bruke wing clip. Mao en enkel måte å komme på avstand igjen etter at du er forsøkt stunlocket eller holdt i melee. I tillegg får man +30% dmg på seg og pet, og det er jo ikke dumt det heller ;)

De resterende 20 talents kan plasseres i enten MM eller surv treet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...