Gå til innhold

Historien om mitt hovedkort


Anbefalte innlegg

Det hele begynte i en annen tråd jeg hadde , men den ble stengt før saken ble ferdig.

 

Tingen er, jeg bestilte hovedkort fra mpx.no, et som støttet PciEx16 sammen med et skjermkort av typen PciEx16. Hovedkortet var på lager, og ble sendt sammen med skjermkortet.

 

Når varene kom, så alt helt fint ut, navnet på hovedkort eska var identisk med det jeg hadde bestilt. Helt til jeg pakka det ut å jeg fikk se at det slettes ikke var noe Pcie x16 støtte på det, men AGP! De hadde rett og slett tatt eska til Pcie x16 kortet og lagt et AGP hovedkort oppi.

 

Etter jeg sendte mail og forlangte forklaring , kom de med den unskyldning at de desverre ikke hadde hovedkortet jeg bestilte, selv om det stod det på lagerstatus.

 

At folk kan gøre feil er helt ok for meg, men at de innrømmer å ha sendt feil vare med vilje, vel vitende hva jeg egentlig skulle ha, irriterer meg. vente en ekstra måned på å få brukt pc delene jeg kjøpte , pga løyn !! takk skal dere ha mpx.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, merkelig sak egentlig. Kan ikke tenke meg at dem sender deg et slikt hk med vitende og vilje, må jo ha skjedd en glipp en eller annen plass.. Samtidig tar det vel ikke 1 mnd for mpx å ordne opp i saken?!

Kan ikke tenke meg at det tar mer en noen dager å sende deg et nytt hk.

Du har ikke mulighet å legge ut utskrift av mail, ta vekk all personlig info..

Lenke til kommentar

Første svar jeg fikk etter 1,5 uke var

 

Hei,

 

Det stemmer at det har vært feil produkt som har ligget ut på nett. Dette kan

dessverre skje. Jeg har ingen 754 hovedkort som støtter PCI-E. Så med andre ord,

jeg har ikke noe annet hovedkort på socket 754 som jeg kan tilby deg.

 

Med vennlig hilsen:

 

alså, hvorfor kunne de ikke sagt fra at de ikke hadde riktig vare, FØR de sendte det ut? hvorfor står det riktig på hovedkorteska , men ikke det inni?

 

offf... uansett, kortet går i retur, å jeg må lete etter et annet 754 kort , noe som skal vise seg og bli ganske vanskelig, lite med de på prisguide.no, men for 3 uker siden var det flust.

 

Nytt HK og CPU blir det neste år, da blir deler av denne pcen jeg bruker nå, bygd om til mediacenter

 

Case Closed for ever!

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg setter stor pris på å få vite 1. hånds erfaringer med forskjellige butikker på nett, og det er vel akkurat derfor denne kategorien er opprettet!? Dette er opplysninger som kommer veldig godt med når jeg skal velge butikk å bestille fra! Pris er selvfølgelig en viktig faktor, men kundeservice og pålitelighet er MINST like viktig!!

Endret av Alihendra_
Lenke til kommentar
Moderator slett denne tråden, og gi brukeren en advarsel.

 

Har absolutt INGEN MENING!

7188658[/snapback]

 

Her må jeg si meg uenig. Det er viktig med erfaringer andre har med ulike butikker og deres kundebehandling. Det må da virkelig sies å være temmelig idotisk å sende et agp kort når kunden vitterlig har bestillt et PCI-e. Skulle trådstarter hatt en advarsel antar jeg at de fleste andre skulle også hatt en når de poster i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Moderator slett denne tråden, og gi brukeren en advarsel.

 

Har absolutt INGEN MENING!

7188658[/snapback]

 

Her må jeg si meg uenig. Det er viktig med erfaringer andre har med ulike butikker og deres kundebehandling. Det må da virkelig sies å være temmelig idotisk å sende et agp kort når kunden vitterlig har bestillt et PCI-e. Skulle trådstarter hatt en advarsel antar jeg at de fleste andre skulle også hatt en når de poster i denne kategorien.

7188780[/snapback]

 

AMEN!

Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg havnet her på forumet var problemer med maskin og en webshop, og jeg trur ikke vi er få som har hatt et eller annet problem når det kommer til retur etc..

Synes egentlig _Sha9ick_ er alt for snill i denne saken.. Jeg hengte ut butikken som behandlet meg dårlig i over 2 år etter hendelsen. Synes egentlig han er ganske så saklig, mens mpx oppførte/oppfører seg uprofesjonelt..

Har aldri hatt noe i mot mpx, men har den senere tid begynt å høre diverse dårlige historier om dem..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...