IceFroG Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hvorfor blir det så mange riper når jeg spiller spill på både PC og PS2 håper noen kan gi meg et svar på det, fler som ikke vil låne bort spill til meg pgr at de er ripete når de kommer tilbake ??
IceFroG Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Svar noen a plizzz =( Skriv noe dere tror hvis dere ikke vet
PantZman Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Ta på deg silkehansker når du tar på spillene. Du må bare være forsiktig, jeg greier fint å holde spillene mine (ganske) ripefri. Men så freser jeg til lillebroren min ofte når han er i nærheten av gamecuben Legg spillene rett fra CD-ROM/DVD-ROM til cover (og omvendt) når du er ferdig. Ikke la spillet ta noen mellomlandinger :!: Det er nok beste rådet jeg kan gi. Endret 30. oktober 2006 av PantZman
avtrekkeren Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Med mindre du behandler CD'ene med sandpapir, og slenger dem fra deg slik at de ligger og gnisser mot ting og tang, kan jeg ikke se noen annen løsning enn at det er CD/DVD-spillern din som må gjøre noe seriøst galt. Forresten trenger man ikke poste to gang i samme tråden i løpet av samme minutt - det finnes en edit-knapp edit: der fikk jeg bruk for den - så litt feil på tidspunkt av de to postene - beklager, men uansett - les retningslinjene på dette området, er uansett litt kjapt å bumpe en tråd etter kun 11 minutter Endret 30. oktober 2006 av KriFos
IceFroG Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Ta på deg silkehansker når du tar på spillene. Du må bare være forsiktig, jeg greier fint å holde spillene mine (ganske) ripefri. Men så freser jeg til lillebroren min ofte når han er i nærheten av gamecuben Legg spillene rett fra CD-ROM/DVD-ROM til cover (og omvendt) når du er ferdig. Det er nok beste rådet jeg kan gi. 7184870[/snapback] Det rådet har jeg dessverre prøvd jeg holder så vidt CD plata, bruker 2 fingre bare og putter spillene fra koverett til PS2 eller PCen men blir fortsatt ripete. Men takk for svaret i det minste
Noddy_1990 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det kan jo være at Cd stasjonen i pcen ikke er skikkelig fastskrudd, det kan jo også være smart og ta ut atv cden når du ikke bruker den... Evt legge cden i coveret når du ikke bruker den. Viss du ikke får en cd til og fungere kan du jo prøve og gni litt zalo på cden for og så tørke det av med en fuktig klut... Funker fett det! Mvh Torbjørn Ellingsen
Thigeic Skrevet 1. november 2006 Skrevet 1. november 2006 Jeg har samme problemet med alle consol spillenene mine, men jeg er en idiot, så jeg slenger fra meg CD/DVD'r fremfor tven når jeg er ferdig å spille. Jeg lærer aldri selv om jeg har ødelagt talløse mengder med spill til consoler. Til pc har jeg aldri hatt det problemet. Siden jeg ikke bruker CD når jeg spiller i frykt for samme problmet som med consol spill. Hadde man bare hatt den muligheten til consol...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå