Gå til innhold

CS-film fra diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Ja, blir nå ikke helt riktig av deg å si det, men kanskje ikke du mente det akkurat slik. Når man lager film gjør man jo det om til .avi uncompressed før man redigerer i et program, men det funker ikke at alle skal drive å sende inn .avi fordi:

1. Kvaliteten blir varierende gjennom filmen. Den burde være samme.

2. Det er mye arbeid å lage perfekt kvalitet på filmklippene.

3. Det blir alt for drøyt å sende enormt store uncompressed .avi filer til han som skal redigere.

++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke demoen er veldig stor kan du zippe/rare den og så laste den opp på din egen ftp-server på home.no (krever medlemskap selvfølgelig) Hvis den er litt større funker også www.yousendit.com www.rapidshare.de www.filefront.com www.savefile.com www.rogepost.com www.speedyshare.com

 

Men alle de sidene som er i bold sletter filene etter en stund (tror ikke filefront gjør det, men er usikker. Les mer på sida dems)

Lenke til kommentar
Ok, lagde en tråd hvor vi kan samle fraggs her. Jeg lånte listen din over sider neadii. Så får vi se om det blir noen fraggs i det hele tatt.

7187003[/snapback]

Hehe, np ;):)

 

Hvis jeg fikser å lage demo, så kommer jeg gjerne med forslag fra mine pwnages i Breakfloor. :cool:

 

Men blir det både CSS og 1.6?

7188091[/snapback]

Jeg har tenkt å kanskje å lage en liten film med fraps (orker ikke bruke startmovie, tar så lang tid:\), men Source vil jeg ikke ha med å gjøre dessverre.

Lenke til kommentar
Æsj, fraps er stygt. Har overhodet ingenting med fragmovemaking å gjøre.

7189679[/snapback]

vet, men jeg lager min egen film nå, så tar nok klipp fra den (bruker startmovie til filmen så klart), men jeg gidder ikke å sitte timesvis å specce demoer og bruke startmovie, det tar for lang tid....dette skal være noe forumbrukerne kan gjøre for morroskyld....ikke for å være proffe-moviemakers.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...