Gå til innhold

CS-film fra diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker personlig Vegas 6.0d, og har mye erfaring med det, men jeg finnes jo bedre folk... Er det noen som har lite å gjøre på, og er erfarne med videoredigering der ute?

7184462[/snapback]

 

Jeg har ganske lite peiling og atm driver jeg med min egen fragmovie (bruker vegas 6 jeg og), men hvis du tar på deg jobben skal jeg sende deg 2-3 demoer med glede. :D

Lenke til kommentar

Bruker adobe premiere 6.5

Jeg kan sikkert ta jobben hvis dere gir meg videofiler, og ikke demoer.

Altså hvis dere sender meg fraggsa på video, og ikke demofilene!

 

Har brukt det programmet en stund, og må si jeg er en middelmådig bruker.

Jeg kan det meste, men sånne supereffekter og slikt er jeg ikke særlig flink til.

Har lært det meste fra Adobe Premiere 6.5 bible.

 

Edit: Cstrike 1.6 !

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Bruker adobe premiere 6.5

Jeg kan sikkert ta jobben hvis dere gir meg videofiler, og ikke demoer.

Altså hvis dere sender meg fraggsa på video, og ikke demofilene!

 

Har brukt det programmet en stund, og må si jeg er en middelmådig bruker.

Jeg kan det meste, men sånne supereffekter og slikt er jeg ikke særlig flink til.

Har lært det meste fra Adobe Premiere 6.5 bible.

 

Edit: Cstrike 1.6 !

7184568[/snapback]

 

Hvorfor kan ikke bare folk legge ved en .txt fil som sier når, hvordan fragget er og hvor i demoen fragget er? Slik at du selv kan gjøre det om til bmp-bilder eller filme med fraps hvis du gjør det.

Lenke til kommentar

Enig i det Matias. Var på Style-Productions sitt forum (eller var det Moviemaker? :p ) der en eller annen person som ikke var så god moviemaking hadde skrevet: I hate rap-music and shitty music like that in fragmovies. Han fikk jo fort svar av en de mer "proffe" moviemakerne som sa at all musikk kan brukes i en fragmovie, så lenge den brukes på riktig måte. Så "brøle"-musikk kan være like ille. :)

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Kan ikke vi opprette en egen tråd (eller redigere denne), hvor vi får inn demoer fra brukerne? Vi trenger jo ikke å gi alt ansvaret til en person. Hvis vi samler alle demoene i en tråd, kan jo flere få prøve seg på å lage filmen. Jeg kunne godt tenkt meg å prøve, men er ikke sikker på om jeg gidder å gjøre meg ferdig. Noen demoer blir jo små nok til å legges som vedlegg, mens noen må uploades til FTP eller andre sider.

 

Hvis alle legger ved en .txt fil i .zip/.rar filen som inneholder følgende, blir det mye lettere:

 

Nick: L33tkillah

Frag (når fragget kommer i demofila): xx:xx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...