-Teddy- Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vel, jeg blir aldri fornøyd med noen av utkastene mine. Denne ganger tok jeg en annen approach, jeg begynte å kode istedet for å begynne i Photoshop. Denne gangen lurer jeg på om jeg kan la det bli med denne, jeg føler meg sånn passe greit fornøyd. Litt feedback er jeg glad for. http://www.spinning-aliens.com/teodor/port/
Torjus Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Vakkert Eneste var bakgrunnen bak teksten... tja... Hva med å lage en stor hvit rute med ramme istedet og plassere teksten inni? Putt så den teksten til høyre.
Haraldson Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Syns dette var ganske så vakkert, men har et par ting du kan prøve, hvis du vil. Hva med å sette ned opacity på nederste hvite horisontale strek? sette ned opacity på menyen og den øverste streken også, slik at hover ikke blir så voldsom? finne en annen font til meny, og heller gjøre teksten litt større og bruke mindre/ikke bruke letter-spacing? Endret 29. oktober 2006 av Mr.Berg
Rinox Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hmm... Veldig fint... Hva har du brukt når man klikker på miniatyrbildene av utkastene dine? Er det flash? Mener å ha sett noe helt likt som den måten å åpne bilder på et sted... Har du bare lastet ned et script noe sted?
Haraldson Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hva har du brukt når man klikker på miniatyrbildene av utkastene dine? Lightbox JS.
Rinox Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Tusen takk Kan den inneholde hele websider, med linker som man kan trykke på o.l.? PS: Beklager at jeg prater om dette i en annens post.
Torjus Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hva har du brukt når man klikker på miniatyrbildene av utkastene dine? Lightbox JS. 7176408[/snapback] Faktisk Lightbox 2.0
Haraldson Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg sier at jeg bruker Firefox selv om det er versjon 2.0 Veldig fin bakgrunn, forresten, og den ser fin ut til og med i 1920x1200. Kudos
Vindstille Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Veldig bra side. Men syns du burde satt ned oppløsningen på de store bildene. Fryktelig vannskelig å finne ut hvordan man lukker vinduet når man ikke har maksimert vinduet helt med 1024x780 oppløsning.
Runar Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg ville satt litt padding på menyen, så teksten ikke kommer helt ut i kantene. Ellers ser den veldig bra ut!
Rinox Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Synes du bør ha mellomrommet mellom bokstavene i linkene mindre
Arve Systad Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Stilig konsept, men menyen din forsvant heilt - den må du gjere noko med. Teksten under overskrifta kan du fikse for eksempel ved å legge ein halvgjennomsiktig boks under som eit bakgrunnsbilete. Slik den er no vart den litt rotete. Bruk gjerne grafikk til overskrifta òg, så får du den litt finare i tillegg
-Teddy- Skrevet 1. november 2006 Forfatter Skrevet 1. november 2006 Har oppdatert litt. Har fått på felre menyelementer, menyen mer synlig nå? Er glad for mer feedback, har fikset endel av punktene dere tok opp. Noe vil jeg ha slik det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå