Solidsturla Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg dinga 60 med warrior i dag, og har bestem meg for å duel wielde. Men jeg trenger mere + hit items. Jeg har tenkt på Rune of the guard Captain, AV exalted ringen. Jeg tenker også litt på Blacksotne ring eller hva den heter, den mara ringen. men jeg har litt uflaks drops så jeg har ikke noe spesilet lyst. Har lionheart alt, men jeg trenger mer. Helst ikke noe drit dyre Boe epics som titanic legging, eller MC og sånt, orker ikke å skaffe meg guild og alt sånn rett før bc, men kan tenkte litt på zg, helst noe som er lett å få tak i
x871kx6167ss7 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Trinket(Horde only tror jeg) Bracers fra ubrs Belte fra ubrs Også kan du jo skaffe deg litt av darksoul itemsene, de har 1% hit, men bare stamina...
AltuZ Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 hjelm - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22411 eller http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=12640 leggings - http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22385 eller http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22651(exalted med WSG)
Be__bad Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 btw? hva hjelper +spell hit? jeg har aldri fått "miss" med spell....
Atomics Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 btw? hva hjelper +spell hit? jeg har aldri fått "miss" med spell.... 7172552[/snapback] Nei, men du får sikkert mer enn nok "Resist" noen ganger, også noen ganger man skulle klart seg uten det. Mange bosser har høy resist rate pga encounteren, og derfor sørger +hit med spells for at dette skjer mindre, og du bruker mana mer effektivt.
TaigaH Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg dinga 60 med warrior i dag, og har bestem meg for å duel wielde. Men jeg trenger mere + hit items. Jeg har tenkt på Rune of the guard Captain, AV exalted ringen. Jeg tenker også litt på Blacksotne ring eller hva den heter, den mara ringen. men jeg har litt uflaks drops så jeg har ikke noe spesilet lyst. Har lionheart alt, men jeg trenger mer. Helst ikke noe drit dyre Boe epics som titanic legging, eller MC og sånt, orker ikke å skaffe meg guild og alt sånn rett før bc, men kan tenkte litt på zg, helst noe som er lett å få tak i 7171802[/snapback] Samme her, men siden jeg levla som DW så sørga jeg å skaffe meg +hit items så tidlig som mulig. Så jeg har mara ringen, run of the guard captain og don julios band. Og som deg har jeg Lionheart. hvis jeg ikke husker feil har jeg også en ting til med 1%hit på. Så det blir 6%hit. Hva er det vanlig å stoppe på? har sett på diverse endgame warriors som ser ut til å Dual Wielde, og ser at de som oftest har mellom 11 og 13% hit. så å komme meg opp på 10 er første mål nå hvertfall Og hvordan skal jeg prioritere stats. hit > AP > crit > sta ? har rundt 820 AP ubuffa og 1050 med shout.
PSV Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Noe å jobbe imot. Head: Lionheart Helm. (2% hit) - Udiskutabelt den beste dual-wield hjelmen. Shoulders: Razorsteel Shoulders (1% hit) - Veldig fine shoulders fra en ganske enkel quest. Waist: Brigam Girdle (1% hit) - Veldig fint belte fra sistebossen i UBRS. Legs: Titanic Leggings (2% hit) - Noe av de beste legsa du får til dual-wield. Finger: Blackstone Ring (1% hit) - Grei ring, som ikke er veldig vanskelig å få tak i. Finger: Don Julio's Band (1% hit) - Ganske god dual-wield ring faktisk. Trinket: Rune of the Guard Captain (1% hit) - Om du spiller den siden >_<. Der har du 9% hit som holder rikelig til du har tilgang til instancer.
TaigaH Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Noe å jobbe imot. Head: Lionheart Helm. (2% hit) - Udiskutabelt den beste dual-wield hjelmen. Shoulders: Razorsteel Shoulders (1% hit) - Veldig fine shoulders fra en ganske enkel quest. Waist: Brigam Girdle (1% hit) - Veldig fint belte fra sistebossen i UBRS. Legs: Titanic Leggings (2% hit) - Noe av de beste legsa du får til dual-wield. Finger: Blackstone Ring (1% hit) - Grei ring, som ikke er veldig vanskelig å få tak i. Finger: Don Julio's Band (1% hit) - Ganske god dual-wield ring faktisk. Trinket: Rune of the Guard Captain (1% hit) - Om du spiller den siden >_<. Der har du 9% hit som holder rikelig til du har tilgang til instancer. 7173069[/snapback] Ja, det var den shoulderen der jeg hadde Jobber faktisk med Brigam Girdle atm, men så vanvittig dårlig med ubrs PuGs på Vashj for tiden ellers er det bare leggings jeg mangler på lista der. Men så er det jo det at de koster ikke fint lite heller, og BC begynner jo å nærme seg, så kanksje ikke så mye vits å brenne alle gulla mine enda
Lacim Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Kan legge til Zulian Tigerhide cloak fra ZG, eventuelt AQ20-class cloak. Sistnevnte er epic, men krever revered CC-rep. Kommer du deg til AQ20, kan jeg også nevne crossbow fra Ossirian, Slime Kickers, Ring of Fury og en random drop neck med str, hit og crit.
Amon Amarth Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 holder med 5% +hit, siden det er cap... eller har dem endret cap'n?
egil88 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 holder med 5% +hit, siden det er cap... eller har dem endret cap'n? 7173496[/snapback] Det gjelder bare for two-hander. Tror "limiten" er 50 for DW. Correct me if I'm wrong
Solidsturla Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Hmmm. Her er Profilen stil åssen jeg HADDE tenkt at den skulle se ut snart, hadde vært fint hvis noe gadd å si hva jeg burde skifte ut
greiven Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hmmm. Her er Profilen stil åssen jeg HADDE tenkt at den skulle se ut snart, hadde vært fint hvis noe gadd å si hva jeg burde skifte ut 7173623[/snapback] Så og si det meste!?
smultr1ng Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 holder med 5% +hit, siden det er cap... eller har dem endret cap'n? 7173496[/snapback] Det gjelder bare for two-hander. Tror "limiten" er 50 for DW. Correct me if I'm wrong 7173538[/snapback] 50? DW warriors har et utgangspunkt på ca. 24% miss
AniWal Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 er vel egentlig ikke anbefalt med dw før du har 1k ap og +7 hit eller mer, og uten bwl/aq gear er det umulig å få det. min erfaring tilsier ihvertfall at 2h MS spec gir bedre dps, og det er bedre i pvp.
Overguard Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 holder med 5% +hit, siden det er cap... eller har dem endret cap'n? 7173496[/snapback] Det gjelder bare for two-hander. Tror "limiten" er 50 for DW. Correct me if I'm wrong 7173538[/snapback] 50? DW warriors har et utgangspunkt på ca. 24% miss 7175081[/snapback] Yus, samme for rogues. Eller var det 25%?
PSV Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Hmmm. Her er Profilen stil åssen jeg HADDE tenkt at den skulle se ut snart, hadde vært fint hvis noe gadd å si hva jeg burde skifte ut 7173623[/snapback] Så og si det meste!? 7174260[/snapback] Hvorfor det? Hadde brukt TuF jeg tror jeg, istedenfor DW, ganske ineffektivt om du kun har 4% to hit.
PSV Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Noe å jobbe imot. Head: Lionheart Helm. (2% hit) - Udiskutabelt den beste dual-wield hjelmen. Shoulders: Razorsteel Shoulders (1% hit) - Veldig fine shoulders fra en ganske enkel quest. Waist: Brigam Girdle (1% hit) - Veldig fint belte fra sistebossen i UBRS. Legs: Titanic Leggings (2% hit) - Noe av de beste legsa du får til dual-wield. Finger: Blackstone Ring (1% hit) - Grei ring, som ikke er veldig vanskelig å få tak i. Finger: Don Julio's Band (1% hit) - Ganske god dual-wield ring faktisk. Trinket: Rune of the Guard Captain (1% hit) - Om du spiller den siden >_<. Der har du 9% hit som holder rikelig til du har tilgang til instancer. 7173069[/snapback] Ja, det var den shoulderen der jeg hadde Jobber faktisk med Brigam Girdle atm, men så vanvittig dårlig med ubrs PuGs på Vashj for tiden ellers er det bare leggings jeg mangler på lista der. Men så er det jo det at de koster ikke fint lite heller, og BC begynner jo å nærme seg, så kanksje ikke så mye vits å brenne alle gulla mine enda 7173441[/snapback] Orker du farme Exalted Warsong Gulch er jo legsa du får for det også ganske greie egentlig.
Solidsturla Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Hmmm. Her er Profilen stil åssen jeg HADDE tenkt at den skulle se ut snart, hadde vært fint hvis noe gadd å si hva jeg burde skifte ut 7173623[/snapback] Så og si det meste!? 7174260[/snapback] Hvorfor det? Hadde brukt TuF jeg tror jeg, istedenfor DW, ganske ineffektivt om du kun har 4% to hit. 7176182[/snapback] Tenker på det, men har litt lyst på å værtfall prøve fury.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå