CopyDog Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Som topic sier, finst det et addon eller noe slikt? Jeg må nemelig bruke Tven til å spille med (Siden Pc skjermen klikka og har ikkje penger til ny og teksten er så veldig liten. Hadde vert veldig fint om noen kunne hjelpe meg
DemoNsouL Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kjipt å høre at monitoren din er ødelagt. Jeg sjekket raskt gjennom listen med addons på curse-gaming som inneholdt navnet "quest", men jeg fant ikke noen som gjorde skriften større. Kanskje du prøve å installere de en etter en for å se? Uansett, finner du ikke addon'n her så tror jeg ikke du vil finne den. http://www.curse-gaming.com/en/searchwow-1084.html
MrRexor Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Last ned MoveAnything. En addon som gjør slik at du kan flytte på og scale ALT du ser på skjermen din. En meget fin addon. - Shazam!
Tmz Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du kan vel bytte til en annen font? Finnes diverse fonter på curse-gaming.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå