Gå til innhold

18 Till I Die


egil88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på.

7166181[/snapback]

Tull. Du er 18 fra klokka tikker 00:00 på dagen du er født, så du kan handle fritt den dagen du fyller.

 

Men.. Hva skal du på polet? Handle vin/kalinka? Fysj! Kjøp øl!

Gratulerer.

Lenke til kommentar
Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på.

7166181[/snapback]

Tull. Du er 18 fra klokka tikker 00:00 på dagen du er født, så du kan handle fritt den dagen du fyller.

 

Men.. Hva skal du på polet? Handle vin/kalinka? Fysj! Kjøp øl!

Gratulerer.

7167572[/snapback]

 

Takk takk, må ha litt Fisherman for å få opp stemninga i kveld, drikker nesten bare øl selv :D

Lenke til kommentar
Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på.

 

Uansett, gå og kjøp deg drikke, og gratulerer med dagen. :)

7166181[/snapback]

 

Jeg gikk på byen som et helvete den dagen jeg fylte 18 jeg.

Lenke til kommentar
Mener det er en sånn regel at man ikke får kjøpe alkohol samme dag som man fyller? Er i alle fall det i Rimi-butikker, men hvor hardt det blir praktisert er jeg ikke sikker på.

 

Uansett, gå og kjøp deg drikke, og gratulerer med dagen. :)

7166181[/snapback]

 

 

Det må være det tåpeligste jeg har hørt på lenge! :hmm:

Lenke til kommentar
Det må være det tåpeligste jeg har hørt på lenge! :hmm:

Jeg hevder ikke at det ikke er tåpelig heller. Hvis man skal være skikkelig flisespikker, kan man for øvrig ikke være sikker på at en person har fylt år før hele døgnet har gått, om man da mener at timer og minutter er en viktig faktor i en persons alder.

7175633[/snapback]

Om de hadde nekta meg det, så hadde jeg blitt forbanna. Henta en fødselsattest og kommet tilbake.

Lenke til kommentar

BULLSHIT!

 

Man kan ta lappen den dagen man fyller 18 og da skal man faen meg få kjøpe øl også!

 

Er man fylt 18, så er man MYNDIG. Da kan man gjøre (nesten) det man hvil, og eventuelt bli straffet hardt for det.

 

Om noen hadde sagt til meg, den dagen jeg ble 18 at "Nei beklager, du får komme tilbake i morgen for å kjøpe øl". Så tror jeg at butikksjefen hadde fått seg en saftig overhaling.

 

Noe så dumt er det faen meg lenge siden jeg har hørt. Herregud...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...