Gå til innhold

Får ikke til å aktivere windows..


macba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har brukt produktnøkkelen for mange ganger :mad:  trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer:          Grønt nummer:          :hmm: Det står ikke noe nummer!

ggg.bmp

Er det bare meg eller er det noe feilt her?

7163940[/snapback]

Det er noe som er feil ja. Nummeret til Microsofts kundeservice er 800 14 956 ifølge denne siden, så ta å ring til dem slik at du får aktivert Windows

Lenke til kommentar

dette ble en veldig aktuell problemstilling for meg også i dag. Hadde formatert og installert ny Windows i dag og skulle oppgradere til SP2. Midt i installasjonen, hang maskinen seg og jeg måtte restarte. Kom desverre ikke inn i Windows igjen så en ny formatering/installering vanket. Da jeg skulle registrere OS'et igjen, fikk den samme feilmelding som macba.

 

Hvis du finner ut av dette her Macba, kan du ikke poste det i denne tråden? Evnt. telefonummere man kan ringe til, løsning og div (bortsett fra warez-løsning seff)

Endret av Zande
Lenke til kommentar
Ett tips på tampen... Det kan lønne seg å ta kopi av aktiveringen med ett program som f.eks RockXP

7180459[/snapback]

RockXP 4.0

dimanche 13 août 2006 par Korben

Popularité : 999

 

 

 

Small Warning : RockXP is a tool that allow you to retrieve password. To do that, RockXP use a third part tool called Pwdump2.exe is an opensource software (Sources are included in RockXp). This tool retrieve HASH password of Windows. Unfortunatly, some Antivirus detect this tool like a Virus, but it’s not. So if you have downloaded this software from this website, i guarantee a 100% free of virus software... So, now you are free to use this tool... Thanks to you.

 

Here we go !! RockXP 4.0 is finally out ! It’s a beta version, but i thought i will never finish it...

 

RockXP 4.0

Freeware

- Allow you to get all Microsoft Software Serials

 

- Allow you to change your XP key

 

- Allow you to save you XP activation

 

- Allow you to retrieve you internet connection parameters (like passwords)

 

- Allow you to retrieve MSN login and password

 

- Allow you to retrieve XP login and HASH password

 

- Allow you to display system password (LSA)

 

- Allow you to generate random password

 

- ... and others more features !!

 

 

 

Noen som har prøvd programmet? Ser mest ut som ett virus :ph34r:0

 

EDIT: IKKE LAST NED!

 

EDIT: eller vet ikke helt. Noen plasser står det at det er virus/spyware og noen plasser ikke.. Noen som har testet programmet?

Endret av macba
Lenke til kommentar

Jeg bruker det litt. Mest for å hente fram igjen nøkkler til xp og office, men også til å ta backup av aktiveringen... Programmet sender ikke ut noe informasjon, så det er nok neppe ett virus... Men att det er ett verktøy som kan brukes ulovlig? Selvfølgelig... kjører du dette programmet på en person sin maskin får du jo mye informasjon som du ikke skal ha tilgang til...

 

This detection is of application type for "potentially unwanted applications". It is not a virus nor a trojan.

 

Users can perform the following functions with this tool:

 

    * Retrieve and change the Windows XP keys

    * Search the local system for all Microsoft product keys

    * Back the Windows XP activation key

    * Retrieve local passwords system passwords

    * Create new random passwords

Endret av SpACEmaN
Lenke til kommentar
Har brukt produktnøkkelen for mange ganger :mad:  trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer:          Grønt nummer:          :hmm: Det står ikke noe nummer!

ggg.bmp

Er det bare meg eller er det noe feilt her?

7163940[/snapback]

 

 

Og så, lurer jeg på det med trinn:1, på ggg.bmp. Har du prøvd å trykke der ?

Kanskje du må fortelle hvor i verden du skal ringe fra ?

Lenke til kommentar
Har brukt produktnøkkelen for mange ganger :mad:  trykker på telefon og må ringe til microsoft eller no. Men hva skal jeg gjøre? F.eks. Vanlig nummer:          Grønt nummer:          :hmm: Det står ikke noe nummer!

ggg.bmp

Er det bare meg eller er det noe feilt her?

7163940[/snapback]

 

 

Og så, lurer jeg på det med trinn:1, på ggg.bmp. Har du prøvd å trykke der ?

Kanskje du må fortelle hvor i verden du skal ringe fra ?

7191101[/snapback]

den funker ikke

Lenke til kommentar
Jeg bruker det litt. Mest for å hente fram igjen nøkkler til xp og office, men også til å ta backup av aktiveringen... Programmet sender ikke ut noe informasjon, så det er nok neppe ett virus... Men att det er ett verktøy som kan brukes ulovlig? Selvfølgelig... kjører du dette programmet på en person sin maskin får du jo mye informasjon som du ikke skal ha tilgang til...

 

This detection is of application type for "potentially unwanted applications". It is not a virus nor a trojan.

 

Users can perform the following functions with this tool:

 

    * Retrieve and change the Windows XP keys

    * Search the local system for all Microsoft product keys

    * Back the Windows XP activation key

    * Retrieve local passwords system passwords

    * Create new random passwords

7188620[/snapback]

så jeg kan bruke det til å skifte cd-key og så er problemet løst?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...