cannavaro Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) som sagt er det nå kommet en ny patch til gothic 3 link Dette gjør den (har puttet den i spoiler for å spare plass) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Build 1.08---------- - Several crash bugs fixed - Performance increased - Combat AI for several monsters improved/simplified (e.g. boar) - Lots of AI Fixes ( Murderer Reaction from party member fixed, AI comments improved) - Sleeping NPC's AI reactions improved - Camera Control: Inverting the X-axis is now saved - Lensflare/Sun doesn't shine through mountains and buildings anymore - Rhobar and Zuben are dead after defeating them - Revolution mechanics improved - Lester does now talk even when not sitting at the campfire - Epilogue fixed - "No mission success after 2 times "not enough gold" fixed - Vak and Gonzales are now still there after a revolution - There are now more weapons at traders and in chests - Annoying NPCs from Faring arena removed - Story and Missions in Al shedim improved. (Lester,Saturas,Wutras,etc...) - Snorre's ancestor stone fixed - All problems of Hogar and the southern Orcs fixed - Ronar Trading fixed - Less monsters/Orcs in Nordmar - Vibald is now carrying explosive arrows - Bogir dialog fixed - Osmund dialog fixed - Crossbow handling improved" Endret 27. oktober 2006 av cannavaro
Frosten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Najs! Tidligere enn hva som var ventet Patchen virker med alle versjonene ja. Gamle savegames kan fremdeles brukes, men: NB! Unequip alle items, SAVE, QUIT, og så kan du installere patchen! Endret 27. oktober 2006 av Frosten
E-wok Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) EDIT: Funka nå... Har det noe å si om patchen er tysk, og spillet er Engelsk? Endret 27. oktober 2006 av E-wok
E-wok Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) NB! Unequip alle items, SAVE, QUIT, og så kan du installere patchen! 7163780[/snapback] Why? EDIT: Altså, hvorfor må man det? Endret 27. oktober 2006 av E-wok
KayAU Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Supert! Passar bra no til helga. Er spent på den nye AI-en... Kay
Frosten Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Why?EDIT: Altså, hvorfor må man det? 7163858[/snapback] Det er beskjeden fra Jowood's eget forum da de postet patchen. Kilde: Offisiell tråd om patchen Better safe than sorry, no? Og cracken vil nok heller ikke virke lengre hvis noen trodde det. Endret 27. oktober 2006 av Frosten
cannavaro Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 0. POSSIBLE EXPLOIT ================ To avoid using the patches (same for 1.07) as an exploit: - unequip all items - save game - apply patch - load game Otherwise equipment bonuses will be counted doubly after reequipping. dette er grunnen til at man skal gjøre det som frosten sier link
KayAU Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Og cracken vil nok heller ikke virke lengre hvis noen trodde det. 7163897[/snapback] Rekna ikkje med det, men det kjem vonleg ein ny NOCD-patch om ei stund. Skulle ønske Piranha berre kunne innsjå at kopibeskyttelsen deira sug, og fjerne han sjølv. Kay
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 vel jeg har fått en bug som gjøra at jeg ikke kan unequip
termi.- Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Får faktisk starta opp spillet med nocn crack, men får opp en melding under loading om no script greier (husker ikke hva det stod), men jeg valgte og ignorere den og kom inn i spillet, men der stod bare folka å så på hverandre. Eneste jeg fikk gjort var å gå rundt;/ hehe
KayAU Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Sjølvsagt funkar det ikkje med NOCD-patch for forrige versjon, slikt er det ikkje nokon vits i å prøve seg på ein gong . NOCD-patchen blir jo installert ved å erstatte tre av dei viktigaste filene i Gothic3-katalogen, som sannsynlegvis alle har blitt forandra i siste offisielle patch. Dersom du mot formodning hadde fått det til å køyre, ville du sannsynlegvis mista dei fleste av forbetringane som hadde blitt gjort. Kay
termi.- Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Sjølvsagt funkar det ikkje med NOCD-patch for forrige versjon, slikt er det ikkje nokon vits i å prøve seg på ein gong . NOCD-patchen blir jo installert ved å erstatte tre av dei viktigaste filene i Gothic3-katalogen, som sannsynlegvis alle har blitt forandra i siste offisielle patch. Dersom du mot formodning hadde fått det til å køyre, ville du sannsynlegvis mista dei fleste av forbetringane som hadde blitt gjort. Kay 7164292[/snapback] Men det starta da=P Hadde ikke trodd det ville starta i det heletatt=)
xm8 Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Heh, hadde ingen problemer med Gothic 3 før patchen. Nå når jeg har lastet ned patchen og innstallert den, så ser jeg haugevis av store røde firkanter som dukker opp i horisonten samt at flere NPC'er har bare plutselig forsvunnet... ARGH! Skulle aldri ha patchet Gothic... Endret 27. oktober 2006 av xm8
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Synd de ikke fiksa de håpløse loade/save-tidene. Jeg spyr snart av dette spillet. For min del har dette spillet vært 70% frustrasjon.
Finzac Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) - Lensflare/Sun doesn't shine through mountains and buildings anymore HA! Juger i changeloggen sin gjør de også. Endret 27. oktober 2006 av EvilHomer
Edmund Blackadder Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 En ting jeg lurer på.. Blir det bedre ytelse av å bruke NOCD istedenfor å ha DVDen inni? Har hørt noe sånt ettersom sikkerhetsprogrammet sjekker hele tiden sånn at det tar systemressurser eller noe sånt.
KayAU Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 En ting jeg lurer på.. Blir det bedre ytelse av å bruke NOCD istedenfor å ha DVDen inni? Har hørt noe sånt ettersom sikkerhetsprogrammet sjekker hele tiden sånn at det tar systemressurser eller noe sånt. 7165514[/snapback] For meg halverte det nesten lastetidene. Kay
cannavaro Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 hos meg har ytelsen økt så vidt har ikke hatt noen store problemer eller bug enda spillet har vel låst seg ett par ganger siden jeg innstalerte det også er det jo den der sol-greia har bare hatt minimalt med hakking og enda mindre etter patchen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå