Gå til innhold

erfaringer om shg.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare gode erfaringer med SHG.

Har vel hatt ca 30 bestillinger derfra og 3 retursaker.

Bestillingene kommer alltid raskt frem.

Retursakene har vært veldig lett å få ordnet opp i (fabrikasjonsfeil på varer o.l noe som iblant skjer innen data-komponenter og ikke er SHG sin feil).

 

Liker spesielt "Online live support" der man (om dagen) kan snakke direkte med folkene og slippe mailing/ringing.

 

Edit: Jeg har aldri fått brukte varer.

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Har bare bestilt fra SHG en gang, men hatt mye kontakt med de. Kundeservicen er kjempegod! Spessielt liker jeg "Online Live Support". Har ikke fått feilvare eller brukt vare fra de, heller ikke venner av meg som har bestilt fra SHG. Pakken var framme på 2 dager, noe jeg vil si er ganske raskt. SHG kan trygt annbefales! :thumbup:

 

~ Medion

Lenke til kommentar

Kjøpte et Hauppage! TV-kort fra SHG. Beste pris og rask levering. Desverre fikk jeg ikke det helt til å fungere med maskinen og MCE05 så det ble en retur på kortet. Når jeg sendte det tilbake, tok det 3-4 uker før jeg fikk penger inn på konto siden de hadde visstnok sendt kortet til Danmark istedenfor kontoerene i Oslo.

 

Fikk bra support hele veien og klandrer dem ikke pga en feil som det der. Det kan skje alle!

 

Så jeg har ihvertfall positiv efaring med SHG bortsett fra forferdelig nettsted (mtp. navigering) og dårlig norskdrakt (dansk tekst dukker opp her og der)

Lenke til kommentar

Shg.no vil jeg anbefale, kjøpe mitt Z-5500 anlegg der..

jeg fikk problemer med det etter ca 6 uker, og sendte en mail og ringe..det tok 4 dager før de svarte på mailen og 10 sek før de tok tlf..

så dette må jeg si er bra, slapp å sitte 45 min i tlf kø!!

 

Så nå har jeg sendt anlegget, dog for snart 1 uke siden, og dette synes jeg er litt dårlig..

for jeg har ikke fått noen beskjed om at de har mottatt det, eller noen ting..

 

men ellers er det veldig bra

Lenke til kommentar

takk for alle svar folkens :thumbup:

 

men en kompis av meg bestite en shuttle derfra og den kom ødelagt og så ut til å hadde blitt brukt før fordi pakken var åpen osv.. :hmm:

 

jeg hadde jo tenkt å bestille et headset derfra.. Sennheiser PC160

 

men men.. er ganske skeptisk.. :)

 

EDIT:hvor dyr er frakten der?

Endret av hoof06
Lenke til kommentar

Det er vel folk med negative erfaringer som tar mest plass, både på forumet og i minnet til folk. Er alltid slik med nettbutikker, mange som har gode erfaringer, men noen få som rett og slett har blitt behandlet som søppel.

Angående dette med brukte varer, butikkene kan nesten ikke selge varer de har fått tilbake på returretten til nedsatt pris, med tanke på at fortjenesten er såpass lav allerede. At varen er ødelagt er nok en feil fra butikken.

Lenke til kommentar
Det er vel 25% moms tenker jeg...også er frakten på 60 kr elns..

er ikke helt sikker ass, men 25% moms er det, siden varene blir sendt fra danmark  :p

7164541[/snapback]

Tull, moms er inkludert i prisene du ser på sidene deres.

 

Frakt er avhengig av hva som bestilles (vekt/størrelse) og er nok rimeligere enn tidligere nå som man har mulighet for å betale med kort.

Lenke til kommentar
hei!

 

Jeg bare lurte på om noen har noen bra erfaringer med denne netsiden?

 

--> shg.no

 

fordi har hørt at de har solgt ødelagt brukt hardware osv, og er de raske til å sende og slikt?

 

takk for svar  :w00t:

7159811[/snapback]

 

Utrulig dårlig service hos shg.no. Dersom du kjøper noe der håper jeg du slipper å sende noe i retur, da kan du regne med at det tar et par måneder....

 

Tror de fleste som handler der kun går etter prisen og håper de ikke får problem med varen....en kan jo ha flaks!! hehe

 

Jeg ville ikke kjøpt noe der iallefall...

Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med shg, og nå begynner det å bli noen ganger jeg har handlet der. Beste supporten jeg har vært borti.

 

Utrulig dårlig service hos shg.no. Dersom du kjøper noe der håper jeg du slipper å sende noe i retur, da kan du regne med at det tar et par måneder....

 

Tror de fleste som handler der kun går etter prisen og håper de ikke får problem med varen....en kan jo ha flaks!! hehe

 

Jeg ville ikke kjøpt noe der iallefall...

7215813[/snapback]

Istedenfor å slenge ut sånn kan du vel heller fortelle om erfaringen din..?

Endret av shrek_2
Lenke til kommentar

Min erfaring er bra, men har ennå ikke hatt noen retursak, og det er her du skiller klinten fra hveten. Jeg er av den typen som gir butikkene en mulighet ihvertfall til å bevise at dem duger og hittil har dem gjort det..

 

Det er selvsagt visse unntak som jeg aldri gir noen muligheter, men hittil har jeg ikkeno negativt å si om SHG. Lagerbeholdningen oppdateres online, så er det kommet inn 10 bestillinger og dem har bare 10 av varen så vises det at dem er tom, t.o.m. på en lørdag.. Ikke som visse møkkbutikker som Netshop.no..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...