Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lammelse i hender og armer hvis du sover på dem


ChrML

Anbefalte innlegg

skjer ofte med meg, våkner opp midt på natten, ligger på begge hendene mine, klarer ikke flytte dem, må vekke kona, og få ho til å rulle meg på ryggen og henda rett ned, da kan jeg kjenne blode pumper for full guffe i armane hehe, etter ca 1min kan jeg bevege dem litt igjen. skjer vel ca 5 ganger i uka hehe.

rund 5 år no, blitt vant med det, tror til og med en 3 åring kunna kverka meg om natta, helt forsvarsløs :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På bussen til skolen før så satt jeg ofte og pratet med de bak meg. Da sovnet benet ofte og uten at jeg merka det før jeg skulle reise meg. En gang da bussen var framme spratt jeg opp av setet og skulle gå ut av bussen. Beinet var fullstendig lamma og jeg falt rett mot ei jente som satt i setet på andre siden av gangen. Fikk i siste liten slengt armene klossete rundt en stolpe. Og som ikke det var nok så trynte jeg ned trappene siden jeg ikke kjente at jeg bomma på øverste trinnet. :p

Lenke til kommentar

Haha, husker utrolig godt en gang begge armene dovna nesten helt bort, så når vekkerklokka ringte på morgenen, måtte jeg kjempe skikkelig med å få begge armene oppå vekkerklokka, og hadde så lite følelse i fingrene at jeg måtte bruke begge hendene for å klare å trykke ned knappen for å slå den av. Var en sånn "standalone"-vekkerklokke, med veldig harde knapper vel og merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...