Gå til innhold

FM 07 Spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn: Sherman Cárdenas

Posisjon: AM/R

Alder: 16

Klubb: Bucaramanga

Pris (erstatning til klubben): €1.1M

Testet i: Arsenal

Kort kommentar: Utrolig talent som ikke har noen svakheter. Sett han på U18/Reservelaget og med et godt treningsprogram blir han en midtbanegeneral i fremtiden. :)

7157033[/snapback]

 

Takk for den ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

To stykk jeg har gått i klasse med er med :D

Fredrik Solberg 16 år Træff 2. eller 3. divisjon.

Magnus Eikrem 16 år Manchester United

Har ikke spillet, og har ingen planer om å skaffe, så er ikke prøvd. Men Eikrem har talent som få! Han er garantert på landslaget om noen år! Bare vent å se!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Navn: Steffen Iversen

Posisjon: CF

Alders:29

Klubb: RBK

Pris 15-25 mill

testet i: Tottenham

Komentar: Har nå spilt tre sesonger i PL hvor iversen i alle sesongene ble spilleren med høyest avg rating. Holder flere år, ble årets spiller i england i 2008/2009 sesongen. Scorer 10 - 20 mål og har 10-15 assists per sesong, glimrende som targetman sammen med en rask spiss.

Lenke til kommentar

Navn: Steffen Iversen

Posisjon(er): Spiss

Alder: 31

Klubb: RBK

Pris: i stallen

Testet i: 3 sesonger

Kort kommentar: Scorer over et mål i snitt per kamp og har nå 16+ i så og si alle ferdigheter. :-D

 

Navn: Jahmir Hyka

Posisjon(er): Offensiv midtbanespiller senter (venstre)

Alder: 19

Klubb: RBK

Pris: i stallen

Testet i: 3 sesonger

Kort kommentar: Fantastisk talent som leverer varene i nesten hver kamp. Scorer mye og har mange assists.

 

Et lite spørsmål til slutt. Jeg klarer rett og slett ikke å få brukt speiderfunksjonen i spillet. Hvordan får jeg speiderne til å anbefale spillere fra land/regioner (har sendt de på oppdrag, men de finner ingen verdens ting (rapporterer ingenting). :(

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så mye mer enn å sende dem på oppdrag man kan gjøre. Jeg vil tro det har en del å si om du sender dem til land som de har kunnskap om. Kanskje det er derfor du ikke får noe resultat av speidingen?

7336950[/snapback]

Virker sånn. Fikk endelig et par resultater tilbake etter henting av 3 nye speidere. :)

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så mye mer enn å sende dem på oppdrag man kan gjøre. Jeg vil tro det har en del å si om du sender dem til land som de har kunnskap om. Kanskje det er derfor du ikke får noe resultat av speidingen?

7336950[/snapback]

Virker sånn. Fikk endelig et par resultater tilbake etter henting av 3 nye speidere. :)

7337587[/snapback]

 

Det er bra. Mener å huske at et av tipsene som kommer under loading er at man kan utvide kunnskapen sin om spillere ved å signere scouter som kommer fra andre land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...