Gå til innhold

Er på jakt et nytt webhotell, er Dcvhost bra?

phex

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Letter etter et nytt webhotell. Skal ha mange sider på samme webhotell så derfor lurer jeg på om Dcvhost er noe bra, da dem tillater mange domener på samme webhotellet.

Noen som vet om flere webhotell der man kan ha flere domener på samme webhotell?

Hva er dine erfaringer med Dcvhost? Anbefaler du det? Kom evnt. med andre forslag.

Er det en fordel å registrere domenenavn på samme firma som jeg har webhotellet hos? Tenker da på hastighet. Noen som har en side hos Dcvhost så jeg kan se hastigheten?

Takk :)

Endret av phex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flere sider på DCVhost, og jeg anbefaler det selskapet med store bokstaver.

Hvis du vil teste noen av sidene jeg har liggende der, så kan du prøve:

Hinsides.net

Trikk.net

Tbane.net

Beinapåbordet.no

Fristaten.net

og noen til, men da får du testet.

Selv merker jeg ingen forskjell på domenene jeg har registrert andre steder, men har dcvhost som webhotell på, men jeg vet ikke så mye om akkurat den biten, men jeg blir overrasket om det skulle ha noe å si.

Skrevet

Bare en liten ting: Er kontrollpanelet hos Dcvhost litt tregt hos deg også? Ikke at deg gjør så veldig mye, bare lurer. Ellers er jeg storfornøyd hittil :D

Skrevet

Jeg fant ingen demo, men det at man kan ha mange domener på et og samme webhotell er positivt. Du kunne ikke skrive et par ord om kontrollpanelet, eventuelt ta et par screenshots? :)

Skrevet
Det så egentlig veldig fint og oversiktlig ut. Skal ikke se bort fra at jeg oppretter en konto der, nei. :)

Ble du lei av å sensurere etter hvert, forresten? :wee:

7163082[/snapback]

Hva mener du?, Ser egentlig ikke helt vitsen med å sensurere det engang, men gjorde det for det.

All infoen finner man i profilen min her og telefonkatalogen uansett hehe

Skrevet
Jeg opplever det ikke som tregt i hvert fall

7162888[/snapback]

Når jeg kom hjem var det egentlig ikke så tregt lenger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...