Cuneax Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 De er uansett ansvarlige for hva de sender og presenterer under sitt banner. Tenker jeg skal gå til innkjøp av samle-DVD-ene med gamle Disney-kortfilmer fra cdon.com eller liknende. Der snakker vi kvalitet
Crinderman Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Første filmen jeg så i 2010 var Christmas in July. Lo høyt flere ganger, men det er helt klart den svakeste Preston Sturges filmen jeg har sett, så jeg må innrømme at jeg ble litt skuffet. Anbefaler den like så da.
Coa Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Kan ikke Nicolas Cage gi seg snart? De siste filmene hans er til å grine av.
afirm Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Eg starta året med Little Miss Sunshine, fulgt av Cellular. Hadde aldri sett Little Miss Sunshine før, og tykte det var ein artig film. I alle fall siste delen. Cellular hadde eg sett før, og det er ein meget spennande film. Eg ser forresten litt på Disney Channel, og kan vere einig i at ein del av seriane er mindre gode. Men vil då seie at t.d. Hannah Montana (udubba) er ganske god underhaldning. Endret 1. januar 2010 av afirm
Crinderman Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Kan ikke Nicolas Cage gi seg snart? De siste filmene hans er til å grine av. Her er det noen som ikke har sett Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Med mindre du har vært utenlands og sett den eller har skaffet filmen på ulovlig vis, så er ikke det så rart... filmen har kinopremiere i Norge 12. februar 2010... Endret 1. januar 2010 av Hrundi V. Bakshi
saladin waits for alice Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Første filmen jeg så i 2010 var Cliffhanger, artig action film
Schneiderlin Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Jeg så REC, synes ikke den er så skummel som mange skal ha den til.
Joakim vas Normandy Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Så Avatar i 3D i dag, svært fornøyd. Den kunne gjerne ha vart lengre
Valeit Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 (endret) ^ Har lest at det er 20 min som ikke ble med på kinoversjonen. Men om det er sant eller ikke, vet ikke jeg. ------------- Har ett gjennsyn med Pans Labyrinth nå og tror det er noe svært gale med dvd'en. Lydsporet hopper opp og ned flere hakk i løpet av filmen. Irriterende. Endret 1. januar 2010 av Write
Crinderman Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 (endret) Forresten, hva heter "narration" på Norsk? Narrasjon? Ordboka sier at det er beretning, men det kan da ikke stemme, iallefall ikke i forhold til film. Endret 1. januar 2010 av Crinderman
Cuneax Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Bordwell & Thompson har sin egen vri på kåringer av de beste filmene fra året som gikk... en gang... for 90 år siden... det vil si året 1919! The ten-plus best films of … 1919 Artig vri, må jeg si. Disse folka har vel sett flere filmer fra 1919 enn de fleste her inne har sett filmer totalt
Crinderman Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Narrasjon. Og det bøyes slik? Å Narrere, Narrrerer, Narrerte, Har Narrert?
Cuneax Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 "Narration" er ikke et verb, men et substantiv. Fortelling og beretning går fint, det. Å berette, å fortelle.
boffeeen Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 ^ Har lest at det er 20 min som ikke ble med på kinoversjonen. Men om det er sant eller ikke, vet ikke jeg. Leste et utdrag fra et intervju en eller annen voksenside hadde med Cameron, hvor han nevnte at de måtte fjerne noen scener grunnet brystvortene til Na'Vi-damene.
Cuneax Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Håper de dukker opp i en Director's Cut på Blu-ray
Crinderman Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 "Narration" er ikke et verb, men et substantiv. Fortelling og beretning går fint, det. Å berette, å fortelle. Men hva sier en manusforvatter når han diskuterer narrasjonen? Jeg tenkte vi avslutte filmen med at sønnen narrerer/bereter/forteller hva som skjedde etter at faren døde. Bruker vi de to siste vil det høres det ut som han setter seg ned og forteller det. På engelsk bruker de vel "Narrates"?
Cuneax Skrevet 1. januar 2010 Skrevet 1. januar 2010 Er det voiceover du tenker på? SØNN (V/O) Nå forteller jeg hva som skjedde etter at far døde. Med andre ord forteller sønnen i voiceover hva som skjedde etter farens død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå