Bytex Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Utrolig at TVN ødelegger alle filmene med den lange nyheter/været pausen.
SgtKabukiman Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 og den har Elisha Cuthbert.. Yup, er nok det mest positive det. Det og når Paris dør. Yey.
toro6 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 har du prøvd TV4? der har de TV3 reklamepauser OG nyheter!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Utrolig at TVN ødelegger alle filmene med den lange nyheter/været pausen. Og reklamepause for no apperent reason whatsoever. og den har Elisha Cuthbert.. Yup, er nok det mest positive det. Det og når Paris dør. Yey. Tror House of Wax er min favorittfilm med Paris utenom One night in Paris.
toro6 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 og den har Elisha Cuthbert.. Yup, er nok det mest positive det. Det og når Paris dør. Yey. jeg syns Paris ser fin ut i filmen også..
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er ikke stort bedre på amerikansk TV. Der har de INGEN skrupler med reklamepauser. Får ofte 5-10 minutter lange pauser hvert 15. minutt. Blir helt sprø av å prøve å se en hel film på TV der borte.
toro6 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Tror House of Wax er min favorittfilm med Paris utenom One night in Paris. men har du sett The Hottie and the Nottie?? jeg driver og bygger opp mot.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Har sett dvd-coveret. Jeg mistet troen på Gud den dagen. Pledge this er noe av det værste jeg noen sine har skuet på canal+. Er ikke stort bedre på amerikansk TV. Der har de INGEN skrupler med reklamepauser.Får ofte 5-10 minutter lange pauser hvert 15. minutt. Blir helt sprø av å prøve å se en hel film på TV der borte. Klokken i ''24'' er en fin pekepinn på akkurat det.
toro6 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Pledge this er noe av det værste jeg noen sine har skuet på canal+. så mye å se, så liten tid.
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Bare å se på Letterman, og telle hvor mange ganger han sier "we'll be right back after these messages" iløpet av 45 minutter's show. Det er ganske mange ganger. Heldigvis fader det bare ut og inn i Norge. Endret 9. februar 2009 av Bytex
MsGreen Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Thanks for spoiling.^^ Ser bra ut det her. Ingen som har sett HSM3? De to første overrasket meg virkelig. Imponert... Men da er jeg nok redd at din beste "HMS-tid" er forbi. 3'eren kommer vel nederst på lista. But hey, you still got Vanessa Hudgens, right? Kommer nok ikke til å se den igjen, men så er jeg verken Efron-fan eller for den del Hudgens-fan ^^
SgtKabukiman Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er ikke stort bedre på amerikansk TV. Der har de INGEN skrupler med reklamepauser.Får ofte 5-10 minutter lange pauser hvert 15. minutt. Blir helt sprø av å prøve å se en hel film på TV der borte. Ja fy faen, husker jeg så "The Rock" på tv i Amerika. Satt vel foran tv-skjermen i 4 timer + at all ordbruken og volden hadde blitt kuttet. Glemmer aldri scenen hvor Sean Connery ødlegger glasset i interiation rommet, hvor han da sier: Normack, you piece of (-redigert stemme) CHICKEN! Ai ai ai, klarte ikke å skru av filmen etter det nei. Letterman blir jo også en heltaftens spillefilm i amerika. Varer sikkert 70-80 min med reklamen.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Scarface skal vist være meget gøy som tv-film. (lo forøvrig meget av det sitatet) Endret 9. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 T1 = Terminator 1 (og sånn har det alltid vært TF = Transformers *erter*
thomassit0 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Så Ferris Buellers Day Off i går, konge 80-talls film Noen som har noen tips om noen andre som er litt liknende ?
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Hva er all denne lovprisinga av HSM Har du sett noen av de? Det er skikkelig koselig. Jeg har riktignok sett begge dagen derpå, men det er fantastisk god underholdning, med søte tenårings-jenter og fengende popmusikk.
MforMats Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Så Ferris Buellers Day Off i går, konge 80-talls film Noen som har noen tips om noen andre som er litt liknende ? Breakfest at Tiffany's 10 Things I Hate About You Legally Blonde Roman Holiday It's A Boy Girl Thing Stiller meg EGENTLIG litt tvilende til mine egne anbefalinger nå, de ligner litt, selv om ingen av de har samme "feelingen" som FBDO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå