Awesome X Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Så nettopp the others. Var bare helt ok. Er det den hvor ei dame kjører rundt i en van med noen unger som ikke tåler sollys?
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg derimot, har sett High School Musical i dag. Nå er det House Of Wax på tv, satser på å toppe en allerede god filmdag.
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Heh, så det meste av HSM på disney channel i går ettermiddag. Var ikke så gal som fordommene mine skulle tilsi, men slutten var litt fingern-i-halsen-alt-går-bra-til-slutt type.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg derimot, har sett High School Musical i dag. Nå er det House Of Wax på tv, satser på å toppe en allerede god filmdag. Oo oo oo Me too. Paris Hilton acting<3
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Paris blir i det minste drept ganske fort. Ikke fort nok. Heldigvis har vi Cuthbert å se på gjennom hele greia. ## tekst om House of Wax satt i spoliertag av ilpostino ## Endret 9. februar 2009 av ilpostino
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Thanks for spoiling.^^ Ser bra ut det her. Ingen som har sett HSM3? De to første overrasket meg virkelig.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Litt moro at produserne har tatt fire-fem tv-serieskuespillere og kastet de inn en film. Og trodde at produkte skulle bli brukbart.
thesinner Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Så nettop Charlie Wilson's War... Valgte denne fordi jeg nettop har lest boka A Thousand Splendid Suns hvor handlingen er lagt til Afghanistan på ca samme tiden... Ikke særlig imponert over filmen egentlig. Krigs-scenene bl.a. var jo helt på trynet... Jeg ga den en 7'er for Philip Seymour Hoffman's innsats. Faen å rå han er
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Litt for mye jailbait i HSM-filmene, hvertfall den første, hehe.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Men Zac er søt da^^ Og han kan spille basketball OG synge!
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Vanessa Hudgens er ikke lei å hvile øynene på, særlig i film nr 2. Må få sett den tredje snart, men jeg tyr ikke til nedlasting og gidder ikke kjøpe den. Får håpe Disney Channel disker opp med den snart.
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Blir litt sånn "oj hun hadde skikkelig fine p..nei faen hun er jo bare 15!"
Bob_3 The Builder Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Hva skjedde med 'smårips er også bær' og 'alder er bare et tall'? House Of Wax har ikke imponert særlig hittil, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg kommer til å se den ferdig.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Du må ikke glemme at du må presse deg igjenom nyhetene,været og sportN. P.Hilton har sagt ordet hot\hawt sju ganger alt.
Mojo Pin Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Noen av dere som bruker DVD Profiler som har prøvd programmet bcWeb Cam som er erstatter for strekkodeleser? Kunne trengt noen tips
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Går ikke House of Wax på TV-Norge? Aktuelt og Været er alltid en sikker måte å drepe all lyst til å se filmen ferdig. Endret 9. februar 2009 av DoktorBacon
Bob_3 The Builder Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Jeg følger ikke akkurat intenst med, jeg bare hviler øya på den. Den mega-pause går med på å finne fram outfit, pakke sekk til i morra, gå på badet etc. Helt nydelig for en student med ødelagt døgnrytme.
toro6 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 HoW er en helt grei film syns jeg.. ikke noe skummel, men stilige effekter. og den har Elisha Cuthbert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå