Schneiderlin Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har noe problem med DVD Profiler, når jeg legger til en film å oppdaterer online så ligger ikke filmen opperst på listen, klarer heller ikke finne den lengre nede, noen som vet hva problemet kan være? EDIT: Fant ut at problemet var at jeg hadde noen plasser hvor jeg hadde slettet en film så ble den nye filmen satt inn der Endret 6. februar 2009 av Cortese
Manx Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Har noe problem med DVD Profiler, når jeg legger til en film å oppdaterer online så ligger ikke filmen opperst på listen, klarer heller ikke finne den lengre nede, noen som vet hva problemet kan være? EDIT: Fant ut at problemet var at jeg hadde noen plasser hvor jeg hadde slettet en film så ble den nye filmen satt inn der For å slippe det neste gang så er det bare å gjøre følgende hvis du har fjernet en film, på meny linjen helt øverst så er det bare å trykke på: Collection --> Reassigne Collection Numbers --> Partial reassignment --> så lar du haken stå der det står Eliminate Gaps mens du fjerner på de to andre som er huket av. Da vil alle tallene hoppe et eller flere hakk nedover, kommer ann på hvor mange filmer du har fjernet.
SirUstinov Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Nopen som har anbefaling til lignende filmer som The Third Man? Helst mellom 1940-1950 ?!
CypheroN Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Ikke det at man ikke kan spørre om anbefalinger her, men spørr her (eventuelt neste gang..)
Elwor Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Er alle filmene på www.videonova.no i region 2??
Movieheart Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor skulle de ikke være det? Er jo tross alt en norsk side så jeg tviler sterkt på at de selger noe region 1 der.
Elwor Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jo men det er noen filmer der det står at de ikke har norsk tekst
Movieheart Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Undertekster har ingen ting å si på regionen. Mange dvder fra play.com for eksempel som ikke har norske undertekster, men er likevel region 2. Region 2 er altså for hele Europa og ikke bare Norge. Dermed kan du ikke forvente å finne norske undertekster på alle region 2 dvder.
Cpt Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Det eneste regionene gjør er å stoppe deg å spille av en sone 1 film på en dvd-spiller med region 2 instillinger. Eller omvendt.
CypheroN Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Noen nye bilder fra The Road har blitt sluppet:
tjalla Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hva? Ser du ikke bildene? Ikke jeg heller. Tror ingen andre enn deg Cyp ser dem
Mojo Pin Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg ser dem... Er det ikke noe med at man må skru av reffere logging eller noe sånn?
CypheroN Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jaja. Siden Cpt sier han ser dem, så får de som ser dem kose seg, mens de som ikke ser dem for nesten heller (hvis de må) se her edit: Btw, ikke sett A Clockwork Orange-traileren før nå, og må si at den er en av de kuleste trailerne jeg har sett. Er dette orginaltraileren fra 1971? http://www.afi.com/10TOP10/moviedetail.asp...041&thumb=1 Endret 6. februar 2009 av CypheroN
Mojo Pin Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 For å disable referrer logging i Firefox og Mozilla skriv "about:config" i adressefeltet, finn variabelen "network.http.sendRefererHeader" og sett verdien til null ved å dobbeltklikke på den.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Asylum Seekers, som Montag drev PR for, har helt ok snitt og et par storfans på message board.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå