Skribenten_ Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) .::BUFF::. Jeg har spilt Wow i kanskje 15 dager, sånn totalt.. ( fordelt på 4 mdn) og kommer ofte bort på heftige buff. selv spiller jeg druid, og har sånn middels buff å briefe med, men jeg har fått hørt flere ganger at : Mark Of The Wild (lvl 60) er spillets beste buff! noe som jeg ikke helt helt tror på. ikke det at det kan stemme, men har virkelig Blizzard teamet gitt spillets beste buff til druids? Increases the friendly target's armor by 285, all attributes by 12 and all resistances by 20 for 30 min selv mener jeg priest sin Shadowguard er ganske bra. The caster is surrounded by shadows. When a spell, melee or ranged attack hits the caster, the attacker will be struck for 116 Shadow damage. Attackers can only be damaged once every few seconds. This damage causes no threat. 3 charges. Lasts 10 min. Kanskje ikke noe fasit svar her.. men det må jo være en buff som overall er bedre en andre. så, hva mener du er spillets beste buff og hvorfor? etter å ha lest litt hva folk syns virker det som om disse er ganske poppulære: Lightning Shield Cast the bolt of lightning at the target for 198 nature dammage. Blessing of Kings Gives all members of the raid or group that share the same class with the target the Greater Blessing of Kings, increasing total stats by 10% for 15 min. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time Blessing of Might Places a Blessing on the friendly target, increasing melee attack power by 185 for 5 min. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time Blessing of salvation Places a Blessing on the party member, reducing the amount of all threat generated by 30% for 5 min. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time. ~darkloshean~ Endret 26. oktober 2006 av janern21
flakken Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Skift ut Shadowguard med Lightning Shield. The caster is surrounded by 3 balls of lightning. When a melee or ranged attacker hits the caster, the attacker will be struck for 198 Nature damage. This expends one lightning ball. Only one ball will fire every few seconds. Lasts 10 min. Kan forbedres med talents og den proccer også av spells virker det som.
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er warrior, og for meg er MOTW Alfa eller Bjarne! Jeg får 500+ armor, og mye trengt resist
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Rallying Cry of the Dragoslayer, eller den andre som horde får, er jo ganske rå.
Carl M Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Detect Greater Invisibility Allows the friendly target to detect greater invisibility for 10 minutes. ...Er jo unektelig blodimba. Men sånn rent personlig har jeg en svakhet for: Rallying Cry of the Dragonslayer Increases critical chance of spells by 10%, melee and ranged by 5% and grants 140 attack power. Eventuelt: Fungal Bloom Critical-hit chance increased by 50%. Spell critical-hit chance increased by 60%. Spells and abilities cause no threat. Endret 25. oktober 2006 av Carl M
Skribenten_ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 vell, ser ut som man må dele buffene i 2 offensive buff og deffensive buff. magifolk har kanksje mer deffensive og tankere har sikkert mer offensive...
Skribenten_ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Mark of the Wild ftw! 7150789[/snapback] ja ikke vet jeg, det er flere som har sagt det til meg.. og ofte når jeg er i en gruppe så spørr de hele tiden om å få buffen.
flakken Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Offensive buff er min favoritt Windfury Defensive er vel Gift of the Wild eller Greater Blessing of Kings
henrik_s Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Shadowform! Det kan vel i beste fall kalles en self buff ... ?
Fruktkake Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Essence of the red Restores 500 Mana per second. Restores 50 Energy per second. Generates 20 Rage per second. Hvorfor? Execute spam. Endret 25. oktober 2006 av Tabero
Instict Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Visst vi snakker om castbare buffs(som man buffer andre med) Så mener jeg at motw skal være den beste overall buffen som finnest. Visst man skal innom alle andre typer buffs, så er vel zandelar sin buff noe av det feteste.
Be__bad Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 hvordan får man:Essence of the red Restores 500 Mana per second. Restores 50 Energy per second. Generates 20 Rage per second. og: Fungal Bloom Critical-hit chance increased by 50%. Spell critical-hit chance increased by 60%. Spells and abilities cause no threat.? aldri sett disse buffene... men Blessing of Kings er digg
Instict Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) hvordan får man:Essence of the red Restores 500 Mana per second. Restores 50 Energy per second. Generates 20 Rage per second. og: Fungal Bloom Critical-hit chance increased by 50%. Spell critical-hit chance increased by 60%. Spells and abilities cause no threat.? aldri sett disse buffene... men Blessing of Kings er digg 7151295[/snapback] Fungal Bloom = Loatheb (Naxxramas boss som caster på folk) Essence of the red = Vaelastrasz (Blackwing Lair boss som caster på samtlige i raidet) Endret 25. oktober 2006 av Instict
Be__bad Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 hvordan får man:Essence of the red Restores 500 Mana per second. Restores 50 Energy per second. Generates 20 Rage per second. og: Fungal Bloom Critical-hit chance increased by 50%. Spell critical-hit chance increased by 60%. Spells and abilities cause no threat.? aldri sett disse buffene... men Blessing of Kings er digg 7151295[/snapback] Fungal Bloom = Loatheb (Naxxramas boss som caster på folk) Essence of the red = Vaelastrasz (Blackwing Lair boss som caster på samtlige i raidet) 7151329[/snapback] har "liten" erfaring fra disse instancene så visste ikke om disse buffene:D ps: er ikke de "litt" for imba da? eller trengs det sykt på bossene?
Fruktkake Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 hvordan får man:Essence of the red Restores 500 Mana per second. Restores 50 Energy per second. Generates 20 Rage per second. og: Fungal Bloom Critical-hit chance increased by 50%. Spell critical-hit chance increased by 60%. Spells and abilities cause no threat.? aldri sett disse buffene... men Blessing of Kings er digg 7151295[/snapback] Fungal Bloom = Loatheb (Naxxramas boss som caster på folk) Essence of the red = Vaelastrasz (Blackwing Lair boss som caster på samtlige i raidet) 7151329[/snapback] har "liten" erfaring fra disse instancene så visste ikke om disse buffene:D ps: er ikke de "litt" for imba da? eller trengs det sykt på bossene? 7151375[/snapback] Ja, du har 3 minutter på deg å drepe Vael. Han starter med 30%.
egil88 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Stamina ftw :!: Om du kan kalle battleshout for buff er det også fryktelig nice... Endret 25. oktober 2006 av egil88
ugotabanana Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Fungal Bloom er en buff du self skaffer deg på Loatheb ved drepe spores FYI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå