Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke inn i windows!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg klokket pc'n min litt høyt og som resultat FUCKET DEN SEG HELT! Jeg er fullstendig fortvilet over at den ikke fungerer, skal levere særemnet i norsk + masse annet om ikke så lenge! Er bare totalt rasende på den fordømte dritten, og trenger hjelp. (ja, dette er min feil) :realmad:

 

Pc'n kommer ikke inn i windows, det står at config fila i system32 er ødelagt eller noe sånt, og at den må repareres. Jeg setter dermed xp cd'n inn i maskinen og trykker på R som jeg får beskjed om - men det samme skjer.

 

HJELP MEG! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg klokket pc'n min litt høyt og som resultat FUCKET DEN SEG HELT! Jeg er fullstendig fortvilet over at den ikke fungerer, skal levere særemnet i norsk + masse annet om ikke så lenge! Er bare totalt rasende på den fordømte dritten, og trenger hjelp. (ja, dette er min feil) :realmad:

 

Pc'n kommer ikke inn i windows, det står at config fila i system32 er ødelagt eller noe sånt, og at den må repareres. Jeg setter dermed xp cd'n inn i maskinen og trykker på R som jeg får beskjed om - men det samme skjer.

 

HJELP MEG!  :no:

7149362[/snapback]

 

Har du prøvd å bare installere hele dritten på nytt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

gå innpå bios, og bytt om på floppy og cd rom(cd rom der floppy stod, og flobby der cd rom stod), så skal det fungere å boote fra cd... har sjølv hatt dette problemet etter ein mislykka formatering..

 

når u har fått til å boote fra pc bør du bare formatere heile driten :thumbup:

 

håper det kommer seg da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...