Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kommer ikke inn i windows!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg klokket pc'n min litt høyt og som resultat FUCKET DEN SEG HELT! Jeg er fullstendig fortvilet over at den ikke fungerer, skal levere særemnet i norsk + masse annet om ikke så lenge! Er bare totalt rasende på den fordømte dritten, og trenger hjelp. (ja, dette er min feil) :realmad:

Pc'n kommer ikke inn i windows, det står at config fila i system32 er ødelagt eller noe sånt, og at den må repareres. Jeg setter dermed xp cd'n inn i maskinen og trykker på R som jeg får beskjed om - men det samme skjer.

HJELP MEG! :no:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg klokket pc'n min litt høyt og som resultat FUCKET DEN SEG HELT! Jeg er fullstendig fortvilet over at den ikke fungerer, skal levere særemnet i norsk + masse annet om ikke så lenge! Er bare totalt rasende på den fordømte dritten, og trenger hjelp. (ja, dette er min feil) :realmad:

Pc'n kommer ikke inn i windows, det står at config fila i system32 er ødelagt eller noe sånt, og at den må repareres. Jeg setter dermed xp cd'n inn i maskinen og trykker på R som jeg får beskjed om - men det samme skjer.

HJELP MEG!  :no:

7149362[/snapback]

Har du prøvd å bare installere hele dritten på nytt?

Skrevet

Fant ut av det. Jeg hadde kjøpt en sata dvd brenner, og den var ikke satt til å boote i sata før ide. Derfor funka ikke dvd rommen slik at jeg fikk reinstallert windows.

Fy søren så sinnsykt mye drit det er med datamaskiner.

• 1 måned senere...
Skrevet

gå innpå bios, og bytt om på floppy og cd rom(cd rom der floppy stod, og flobby der cd rom stod), så skal det fungere å boote fra cd... har sjølv hatt dette problemet etter ein mislykka formatering..

når u har fått til å boote fra pc bør du bare formatere heile driten :thumbup:

håper det kommer seg da :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...