Gå til innhold

Gothic 3 CPU hjelp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leste at vis man skurer av den ene kjernen på vis man har Dual-Core så monger ikke spillet seg lengere. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør dette? Jeg AMD

7148171[/snapback]

 

Når du har startet spillet, trykker du CTRL + ALT + DELETE. Da minimeres spillet, og du får opp Windows Oppgavebehandling. Klikk på Prosesser tabben, og finn Gothic3.exe på listen. Så høyreklikker du på Gothic3.exe og velger Angi affinitet...

 

Så haker du bare vekk en av cpu kjernene og velger OK, og da vil spillet slutte å oppføre seg idiot. (Gå inn i spillet igjen ved å klikke på gothic knappen på startlinjen) :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg leste at vis man skurer av den ene kjernen på vis man har Dual-Core så monger ikke spillet seg lengere. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør dette? Jeg AMD

7148171[/snapback]

 

Når du har startet spillet, trykker du CTRL + ALT + DELETE. Da minimeres spillet, og du får opp Windows Oppgavebehandling. Klikk på Prosesser tabben, og finn Gothic3.exe på listen. Så høyreklikker du på Gothic3.exe og velger Angi affinitet...

 

Så haker du bare vekk en av cpu kjernene og velger OK, og da vil spillet slutte å oppføre seg idiot. (Gå inn i spillet igjen ved å klikke på gothic knappen på startlinjen) :thumbup:

7148320[/snapback]

 

Bra gjort å forstå hva han skrev :tease:

Lenke til kommentar
Jeg leste at vis man skurer av den ene kjernen på vis man har Dual-Core så monger ikke spillet seg lengere. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør dette? Jeg AMD

7148171[/snapback]

 

Det beste er om du faktisk installerer dualcore-drivere + optimizer + winxp hotfix. Fikser problemene og du får i tillegg utnyttet hardwaren din bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...