Gå til innhold

Ny Microsoft Intellimouse 3.0, Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Ja, da var de første av oss så heldige å ha fått en av de nye eksemplarene i posten. Jeg er nærmeste forelsket :love:

 

I denne tråden vil jeg gjerne at de som har fått en ny MS 3.0 mus legger igjen erfaringer og synspunkter i forhold til kvalitet, brukervennlighet og pris.

 

 

Jeg fikk hjem 2 stk MS 3.0 i går. En til kompisen min, og en til meg. Min mus virket helt eksemplarisk, og den gode gamle 3.0 følelsen, sitter i fingrene mine as we speak!

 

26556044_125.jpg

 

Kvalitet: Får litt plastik-følelse, men scrollen er presis og resten virker greit.

Brukervennlighet: Helt nydelig, med den nye programvaren, de nye padsa og ny type ledning er denne musa helt perfekt.

Pris:Under 400,- ferdig levert for en supermus. Er det noe mer å si?

 

Fordeler:

- Nydelig utformet

- Presis

- God på alle overflater

- Pris

 

Ulemper:

- Scrollen bråker litt

- Føles litt plastikk

 

Alt i alt, Terningkast 5

 

Ta også en titt på denne knallgode reviewen!

 

PS.

 

Kompisen min har klaget på at den hopper automatisk i CS (hopp med down-scroll), men jeg har ikke merket noe til det. Han spiller riktignok CS 1.6, og jeg source. Kan det ha noe å si?

 

 

Edit: La til bilde og link!

Endret av LuciferNykirke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg har å utsette på den er scrollinga, den 'knepper' for mye. De nye skliputene eller hva det kalles er rett og slett deilig! Presis, passer perfekt i hånde og yter topp. Et levende bevis på at man ikke trenger en fantasilion DPI for å skyte motstander i online shooters ;) Strålende fornøyd med den, og en verdig oppfølger. :) Skal kjøpe en til så jeg har i reserve.

Lenke til kommentar

Fikk inn 30stk av denne musa for 14 dager siden.. DEn er absolutt helt lik design messig, og det med at den hopper av seg selv i cs er et kjent fenomen i cs, dette gjelder den "gamle" intelli mouse 3.0 også.. Men er ikke noe stort problem. Uten tvil en av de bedre gaming musene som noen gang er laget.. Takk til MS for å ha relansert denne, ventet lenge på =)

 

Pris: 288,- inkl. mva. eks. frakt.

Endret av ffs
Lenke til kommentar

Sannsynligvis til butikken sin?

 

Er enig med Luci at den føles litt plastikk, men det tror jeg er fordi jeg har brukt G5 en liten stund (1 måned siden min gamle 3.0 røyk, så jeg måtte ha noe i mellomtiden) og G5en virka "tightere" på en måte. Men jeg fikk aldri sansen for den musa så da var det tilbake til gode gamle 3.0 *elske*

 

Jeg synes selv hele musa virkere "løsere" på en måte, tommelknappene (spesielt MB4, den største tommelknappen) må trykkes lengre inn enn jeg husker det fra den gamle. De har også mere slark i knappene (at de beveger seg _litt_ opp/ned når man bare såvidt er borti de. Bare LITT og ikke noe problem altså!)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Det at den fikk editors choice på en av de største Gamer websidene i verden sier sitt.

Jeg er nå offisielt en 3.0 fanboi.

 

Før jeg brukte den satt jeg i en time og leste tester og spesifikasjoner.

 

Gotfrag konkluderer med at all den nye teknologien er "hypet" opp til de grader.

Jeg er nå enig.

 

Har gitt vekk min Copperhead etter jeg begynte å bruke den nye 3.0.

 

Er det noen av dere andre elskverdige mennesker som liker 3.0 som kan anbefale meg en musematte til den? 5L blir for stor. Ser etter noe litt mindre.

 

 

:)

Endret av paalkreps
Lenke til kommentar

For å si det sånn så er det denne "plastfølelsen" som gjør Intellimouse til det den er. Spesielt rundt knappene føles den litt skjør, men den er ikke det. Jeg har nemlig prøvd å demontere en gammel Intellimouse 3, og knappene satt rimelig hardt.

 

 

Kanskje jeg skal skaffe meg en ny en, men jeg er jo ganske fornøyd med mx518. Husker jeg var bekymret når jeg gikk fra MS intellimouse 3 til Logitech mx518, for at Logitechen ikke skulle holde mål. Men det gjorde den absolutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...