Gå til innhold

Omtale av Enchanted Arms (X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+241541
Dette er nok ein bug, du skal vere i ei fengselscelle akkurat der om eg ikkje hugsar heilt feil. Du har inga tidlegare fil du kan gå tilbake til?

8228254[/snapback]

 

Det var nok en bug ja. Hadde ikke noen tidligere saves, men jeg begynte på nytt og da virket alt. Litt kjipt da jeg hadde drevet med levelgaining i nesten 2 timer første gangen... Men, men. Det tok ikke så lang tid å kommet dit igjen. Nå kjører jeg 3 saves som jeg veksler på å overskrive i tilfelle noe liknende skulle skje.

 

Litt O.T: Synes du skriver meget gode omtaler, som ved flere tilfeller har styrt meg i retning av kanonbra spill. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er nok ein bug, du skal vere i ei fengselscelle akkurat der om eg ikkje hugsar heilt feil. Du har inga tidlegare fil du kan gå tilbake til?

8228254[/snapback]

 

Det var nok en bug ja. Hadde ikke noen tidligere saves, men jeg begynte på nytt og da virket alt. Litt kjipt da jeg hadde drevet med levelgaining i nesten 2 timer første gangen... Men, men. Det tok ikke så lang tid å kommet dit igjen. Nå kjører jeg 3 saves som jeg veksler på å overskrive i tilfelle noe liknende skulle skje.

 

Litt O.T: Synes du skriver meget gode omtaler, som ved flere tilfeller har styrt meg i retning av kanonbra spill. :thumbup:

8315448[/snapback]

du trenger ikke levle så mye i begynnelsen.. Men senere i spillet må du drive en GOD del med. For meg var det dette som trakk ned mest på spillet. Overdreven mye levelling.

Lenke til kommentar
Er dette et spill som er verdt å kjøpe? Har vært sååå nære ved å kjøpe det sååå mange ganger, men har alltid vært usikker, og derfor har jeg ennå ikke fått prøvd det.  Jeg må innrømme at spillet ser fantastisk ut!

8229870[/snapback]

Liker du turnbased combat, kjøp det. Spillet er meget bra.

Lenke til kommentar
Er dette et spill som er verdt å kjøpe? Har vært sååå nære ved å kjøpe det sååå mange ganger, men har alltid vært usikker, og derfor har jeg ennå ikke fått prøvd det.  Jeg må innrømme at spillet ser fantastisk ut!

8229870[/snapback]

Liker du turnbased combat, kjøp det. Spillet er meget bra.

8315766[/snapback]

Jeg liker Pokemon til GameBoy :p Har ikke såilt så mange turnbased RPGs utenom det, og Monster Seed til PS1.

 

Men uansett, så er Enchanted Arms allerede bestilt, og det ligger faktisk og venter på og bli fraktet til meg nå. Kommer sannsynligvis i morgen :) Jeg gleder meg! Jeg har altfor få spill med skikkelig story!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...