Gå til innhold

firefox - få tabbene nederst

Alastor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt spørsmål er enkelt - hvordan kan man få tabbene man bruker til å ligge nede rett over taskbaren til windows? Finnes det kanskje en plugin som gjør dette?

Akkurat oppgradert til firefox 2.0

Og hvor får jeg norsk stavekontroll innstallert? Den engelske funker ikke så bra når jeg skriver her :p.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg tror ikke at du får Tabbene nederst faktisk. Tror du bare kan ha dem øverst. Som standard iallefall.

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner det med Stavekontroll jeg.

Trenger du stavekontroll da?

Skrevet (endret)

For å få norsk stavekontroll er det bare å høyreklikke i et tekstfelt, velge "languages" og deretter "Add Languages". Søk på "norwegian", så dukker den opp. :)

Deler av forumet her trenger stavekontroll, ja... ;)

Endret av moskus
Skrevet
Tab Mix Plus kan gjøre slik at tab-baren kommer nederst. Du må installere denne versjonen for firefox 2.0, siden en versjon for 2.0 ikke offisielt er kommet ut ennå.

Norsk stavekontroll

7146147[/snapback]

Okei - men da venter jeg til offisiell versjon kommer :).

Fordi å ha tabbene øverst er totalt unødvendig! All navigasjon rund i windows skjer no nederst og..skulle gjerne fått "bookmarks toolbar folder" nederst og jeg..går det?

Skrevet

Rattlebattle: Jeg sa INGENTING om at Stavekontroll var dumt her.

Edit: Sjekka nettopp Tab greiene nå i Firefox, og om du har Tab Mix Plus Options, så kan du trykke på Tools->Tab Mix Plus Options->Display. Så ser du der det står Position. Som standard står den som "Top". Sett denne til "Bottom". Så kommer tabene nederst, skal gjøre.

Forrøvrig har jeg Tabs Mix Plus Options for Firefox 2.0. Fungerer da fint den.

Du kan enten velge å modde den selv slik at du kan bruke den i Firefox 2.0 eller å laste ned en ny RC versjon. Opp til deg.

Er ganske så avhennig av Tabs selv. Det er en uting å ha Internett vinduene i Taskbaren i Windows/Linux synes no jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...