Gå til innhold

warhammer 40k. Ny expansion?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spillte nettopp gjennom warhammer40k drak crusade. På slutten nå spillet er ferdig er det en teaser med noen planeter, og helt til slutt står det "2007"

Kommer det en ny expansion?

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet
Bøker? Trodde Warhammer 40k var et miniatyrspill.  :dontgetit: Så jeg har altså spilt med bøker i alle disse årene?

7502523[/snapback]

heh, du har spilt Warhammer TT i "alle disse" årene å ikke visst om at Black Library har gitt ut bøker satt i Wh40k og Wh Fantasy universet? ;)

DoW2 er under utvikling, så nei - en ny expansion pack til Dow ser vi ikke ... og `nids ville uansett ikke blitt med i den.

Skrevet

Hvis/når de kommer ut med en ny expansion pacn så synes jeg det kan være den siste. De har jo allerede sluppet 2 expansion packs. Kanskje synes noen at det er på tide at de slipper en siste expansion pack?

Jeg selv synes det. Hvis de skal fortsette med å slippe ut expansion packs med bare 2 nye raser hver gang så vil dette bli å koste. Jeg husker ikke hvor mange raser det er i WH40K spillet, men håper de kan ta de som kan brukes i spillet og ha de i den neste expansion packen.

Selv er jeg en stor fan av WH40K, men er litt lei av å vente på ny expansion pack, så nå håper jeg på den siste og avsluttende expansion packen. Men en ting man må tenke over er jo hvilken campaign måte de velger å bruke. Endten bruker de den vanlige campaign eller "risk" versjonen, som de bruke i Dark Crusade. Bruker de den vanlige så kan det bli mange campaigns å fullføre, og i "risk" versjonen, kan det blir en stor eller flere planeter.

Skrevet

Såvidt jeg har fått med meg har ikke Relic annonsert noe spesifikt, men spekulasjonene går i at det blir Dawn Of War 2 og ikke en expansion pack til, og at den blir basert på Company of Heroes-motoren.

Med alle expansion packs er det nå 7 raser i Dawn Of War:

Space Marines

Imperial Guard (Winter Assault)

Chaos

Eldar

Orks

Tau(Dark Crusade)

Nekron(Dark Crusade)

Ifølge det jeg har lest er det 2-3 raser til som er store nok til at de kan dukke opp som spillbare. I tillegg er det jo vanlig at man har mange forskjellige hærer for hver rase, og det finnes seff mods som har dette (feks 8 forskjellige versjoner av space marines, med unike enheter og abillities).

Angående Tyranids, så er det en mod på vei, som er i nedlastbar beta, desverre mangler den fremdeles mesteparten av modellene, slik at det bare er ett par enheter og "bygninger" som ser ut som de skal.

Her er info om den på Relic.com sine forum.

Dette forumet er ett flott sted å få med seg hvilke DOW-mods som er under arbeid :)

Skrevet

Jepp, jeg har fulgt med på Tyranids Mod en god stund. :) Det de har fått til hittil ser veldig bra ut, men gud hvor lang tid det har tatt.

Ett nytt DoW basert på CoH-motoren hadde vært fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...